Klacht Fiber Nederland: onduidelijke storing

Klachtnummer
# 262973
Gebruiker
doppenberg25
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Geen internet tv vanaf het weekebd en ze hebben me geen duidelijkheid kunnen geven

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk oplossen en niet met een smoesje komen heb het bij onze leverancier liggen ik heb een contract met jullie en niet met jullie leverancier

5 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Wij vinden het heel vervelend om te horen dat uw verbindings problemen ondervindt.
    Wij hebben meteen uw ticket bij de netwerkbeheerder ge-escaleerd wij verwachten dat u zo spoedig mogelijk gebeld zult worden.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    doppenberg25
    Datum
    Zou het fijn vinden dat als ik vandaag thuis kom het het weer doet
  3. Auteur
    doppenberg25
    Datum
    Het isvandaag de 31stenog steeds niks vernomen jammer dat jullie je contract niet naleven en een monteur langs sturen
  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Excuses voor het ongemak, wij hebben de escelatie ticket in behandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  5. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben begrepen dat de storing is opgelost.
    Bedankt voor uw geduld, de compensatie aanvraag is ook behandelt.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen