Klacht Fiber Nederland: onterechte herinnerings incasso voor teruggestuurde software

carmen

Ik stuur deze klacht voor mijn zoon omdat hij het moeilijk kan verwoorden! Waarom alsnog 169 euro moeten betalen omdat je alle hardware netjes hebt verzonden na beeindiging van je contract,maar geen track en trace code hebt ontvangen van de boekhandel waar je hebt afgeleverd! Na telefonisch contact te hebben gehad zeggen ze dat ze het pakketje wel is ontvangen maar dat ze het niet,als zodanig konden accepteren omdat de track en trace code ontbrak! Hij was helemaal in paniek omdat er ook nog een herinnering achteraan kwam!! Hij heeft alsnog de 169 euro overgemaakt om niet verder in problemen te komen!! Jullie hebben toch ontvangen wat jullie terug wilden hebben!!

Wij zouden graag dat de 169 euro gewoon weer terug wordt gestort omdat er telefonisch was bevestigd dat de hardware WEL was ontvangen maar zonder de track en trace code!!

carmen
    Wederom na betaling van de 169 euro een ingebrekestelling ontvangen!!! Hoe kan dit??
    carmen
    Er is GEEN oplossing overeengekomen!! Het overgemaakte geld is niet terugbetaald ondanks dat de hardware wel is ontvangen bij Fiber!!!!

carmen

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?