Klacht Fiber Nederland: Onze vaste telefoons werken al 3 weken niet, en er is geen uitzicht op een oplossing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 370044
Gebruiker
anoniem2.0
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onze vaste telefoons werken al 3 weken niet, en er is nog geen enkel uitzicht op een oplossing. Ook worden er al 2 maanden kosten afgeschreven voor services die niet geleverd worden, maar terugbetaling kan volgens de klantenservice pas als alles werkt.
Hoe en wanneer komen we eindelijk eens uit deze uitzichtloze situatie?

De oplossing

Dat de telefonieproblemen binnen een paar dagen worden opgelost
Dat er nu meteen al begonnen wordt aan de terugbetaling van kosten

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen heer/mevrouw Van Rooijen,

    Bedankt voor uw bericht.
    Heel vervelend te lezen dat u problemen ondervindt met de vaste telefonie. Ik ga uw bericht intern doorsturen naar de juiste afdeling en dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Team Fiber Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anoniem2.0
Datum
Uiteindelijke oplossing
Intern doorsturen is de afgelopen weken al geen oplossing gebleken. Voor gewenste oplossingen, zie de oorspronkelijke klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen