Klacht Fiber Nederland: Opnemen van BBC One en Two HD niet mogelijk om onduidelijke redenen

# 191491
J. Geers

Ik heb sinds kort een Fiber abo en ik betaal extra voor BBC in High Definition en om programma's op te kunnen nemen. Nu kom ik er zojuist achter dat het om onduidelijke redenen niet mogelijk is om BBC programma's op te nemen.
Daar baal ik eigenlijk wel van. Nu lees ik op Klachtenkompas dat er precies dezelfde klachten zijn van meer dan een jaar geleden(!) Waarop Fiber reageerde dat er een technische oorzaak was voor dit probleem.. We zijn ruim een jaar verder en het lijkt nog niet opgelost??

Ik betaal extra voor HD en om tv programma's op te kunnen nemen. Ik wil dan ook van alle zenders kunnen opnemen anders wil ik mijn geld terug.

Fiber Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Geen enkele reactie van Fiber.nl
    Het is nog steeds niet mogelijk om programma's van BBC HD op te nemen. Ik voel me bekocht en zou het liefste overstappen naar een andere provider als het niet zo'n gedoe was..

J. Geers

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?