Klacht Fiber Nederland: Opnemen van BBC One en Two HD niet mogelijk om onduidelijke redenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 191491
Gebruiker
J. Geers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb sinds kort een Fiber abo en ik betaal extra voor BBC in High Definition en om programma's op te kunnen nemen. Nu kom ik er zojuist achter dat het om onduidelijke redenen niet mogelijk is om BBC programma's op te nemen.
Daar baal ik eigenlijk wel van. Nu lees ik op Klachtenkompas dat er precies dezelfde klachten zijn van meer dan een jaar geleden(!) Waarop Fiber reageerde dat er een technische oorzaak was voor dit probleem.. We zijn ruim een jaar verder en het lijkt nog niet opgelost??

De oplossing

Ik betaal extra voor HD en om tv programma's op te kunnen nemen. Ik wil dan ook van alle zenders kunnen opnemen anders wil ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    J. Geers
    Datum
    Geen enkele reactie van Fiber.nl
    Het is nog steeds niet mogelijk om programma's van BBC HD op te nemen. Ik voel me bekocht en zou het liefste overstappen naar een andere provider als het niet zo'n gedoe was..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Geers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen