Opgelost door Fiber Nederland: Opzeggen word je onmogelijk gemaakt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182542
Gebruiker
Ququelequ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na vorige week Fiber internet aangevraagd te hebben, heb ik vandaag getracht te achterhalen of de provider de oplevering per 30-09-2016 kan realiseren.
De helpdesk is erg slecht bereikbaar, je staat vaak meer dan 20 minuten in de wacht. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn zonder kennis van zaken en wordt je keer op keer naar de chat op de site verwezen voor je vragen. Deze chat is echter nog slechter bereikbaar dan de klantenservice. Er komt vaak geen reactie en als er al iemand reageert na een half uur, sluit deze persoon de chat na 10 minuten omdat je niet direct gereageerd hebt.
Zelfs het beëindigen van het abonnement binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd is een drama, dit gaat namelijk via dezelfde online chat. Kortom, een waardeloos en tevens erg slecht bereikbaar bedrijf. Nooit aan beginnen!!

De oplossing

Beëindigen abonnement binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd.

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer van den Heuvel,

    Inmiddels zien wij dat het dossier is behandeld. Wij zullen uw feedback meenemen.

    Wij sluiten hier het dossier.
  2. Auteur
    Ququelequ
    Datum
    Het heeft veel tijd gekost om mijn aanvraag te annuleren. Dit is uiteindelijk via de chat bij toeval gelukt (ik was toevallig net online toen er iemand na 3 uur reageerde). Het voorstel tot afhandeling van Fiber is alleen een bevestiging dat mijn dossier reeds behandeld is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ququelequ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy