Klacht Fiber Nederland: oversluitkosten en monteur

Klachtnummer
# 134153
Gebruiker
susan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Je bent verplicht oversluitkosten te betalen en een monteur omdat ik een gedwongen verkoop heb en niet over de financiën beschik omdit maar even te betalen,.
Fiber Nederland zij uitbuiters en ronduit onmenselijk hoe ze met hun klanten omgaan!!!

De oplossing

Een menselijke oplossing voor de oversluitkosten en monteurskosten. Anders van het contract af!!

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw de Leeuw,

    We hebben u net telefonisch proberen te bereiken om deze klacht te bespreken, helaas kregen we geen gehoor. Eerder al hebben we in uw MyFiber een bericht achtergelaten.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    susan
    Datum
    Ik heb fiber terug gebeld maar een telefoniste beweerd dat jullie niet vanuit fiber naar klanten kunnen bellen. Echt ongelofelijk hoe er met de klant wordt omgegaan. Daarbij lossen jullie mijn vraag niet op. Ik mag bellen om te vragen ofer 50 euro in mindering gebracht wordt. Daar weet ik het antwoordt al op. Ik verwacht zwart op wit een oplossing!!!
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Leeuw,

    We hebben net telefonisch contact gehad over deze klacht. Graag horen we van u wanneer u meer weet.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen