Klacht Fiber Nederland: Overstappen werkelijkwaar rampzalig

Roppelaar

2 maanden terug via verkopers aan de deur overtuigd dat fiber goedkoper zou zijn, het internet sneller, en verder zou alles precies hetzelfde blijven als dat we nu bij kpn hebben. Verder zou alles voor ons aangesloten worden en hoefden wij niks te doen. Eenmaal puntje bij paaltje komt hier helemaal niks van terecht!! Hd tv zal vervallen, we moeten alles zelf installeren en daarboven op als we alles hetzelfde willen als we nu hebben moeten we nog meer gaan betalen.. Een aantal keer gebeld en te horen krijgen dat ze ons begrijpen maar hier niks mee kunnen. Schandalig! Eerst vertellen dat je niks hoeft te doen en alles blijft wat je nu hebt en als je eenmaal het contract tekent dat dan alles anders blijkt te zijn.. Oftewel leugens om mensen binnen te hengelen

Graag alles geinstalleerd krijgen en het behoud van onze oude tv zenders/hd kastjes

Fiber Nederland
    Geachte heer Oppelaar,Bij het afsluiten van de overeenkomst hebben wij alle gemaakte afspraken schriftelijk aan u bevestigd. In deze bevestiging staat bijvoorbeeld of voor een Doe-het-zelf installatie heeft gekozen of installatie door monteur.Wij vinden het heel vervelend dat er -ondanks deze bevestiging- toch misverstanden zijn ontstaan. Wij zullen uw situatie dan ook bekijken en zien wat we kunnen doen om het op te lossen.Met vriendelijke groet,Barbara de Bont
    Roppelaar
    Inderdaad alles is schriftelijk bevestigd, maar hoe kan het dat een verkoper dingen aan ons met zijn woorden verkoopt terwijl wie hier alsnog niets van terug krijgen? Want wat hij verteld aan ons dat probeert die te verkopen en vervolgens krijgen we niks van wat uw verkoper gezegd heeft.. Het is behoorlijk vervelend dat we zo om de tuin geleid worden..
    Fiber Nederland
    Geachte heer Oppelaar,Zoals eerder aangegeven gaan wij u situatie bekijken om te zien of we tot een oplossing kunnen komen. Hierover zal contact met u worden opgenomen.Met vriendelijke groet,Barbara de Bont

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?