Klacht Fiber Nederland: Pakket

# 197363
Joke

Wij zijn in juli overgestapt van fiber naar kpn,alles opgestuurd naar fiber,alles netjes in een doos,,nu moeten ze ons track en trace nummer hebben die heb ik helaas niet meer,,post NL gebeld,ze mogen de barcode niet geven,i v m fraude,terwijl het pakket allang bij fiber is,en nu moeten we 192 ,12 euro betalen omdat wij dat nummer niet hebben,,belachelijk,ben ook ontzettend kwaad en teleurgesteld in fiber,ga dat bedrag echt niet betalen,pakket is allang bij fiber,

Beste mevrouw,

Wij vinden het ontzettend jammer dat u weg gaat, wij willen u graag helpen uit te zoeken waar de Track & Trace is gebleven. Wij kunnen namelijk niet in onze magazijn zien welke doos bij welke klant hoort daarom hebben wij de verzendbewijs of de track & trace nodig.

Het gaat meestal makkelijker als u naar de plaatselijke postkantoor gaat waar u het heeft gebracht. Breng dan informatie mee van welke dag en tijdstip u dit heeft verstuurd (als u het met pinpas heeft betaald kunt u het in de afschriften vinden) zij kunnen dan nog een uitdraai maken van u verzendbewijs met track & trace.

Wij hopen dat dit lukt, wij wachten uw reactie af.

Joke
    Ik ben al in de winkel geweest,ze kunnen niet terug kijken,ik heb alles al geprobeerd,ben al veel geld kwijt door te bellen naar julli8en post nl,
    Joke
    Wij moeten binnen 5 dagen betalen,,BOS incasso bureau,jullie hebben het pakket,post NL geeft het nummer niet,en nu?ik heb alles gedaan wat ik kon,moet ik een dag helpen zoeken soms?ga toch niet betalen,wat al bij jullie is,
    Beste mevrouw,

Ik moet u helaas teleurstellen, wij kunnen niks doen zonder een track & trace. Wij vinden het heel vervelend dat dit zo gaat.
    Wij willen wel een mail sturen naar de desbetreffende postkantoor alleen mochten zij het niet meer hebben kunnen wij helaas niks meer doen.

Wij hopen op een goed einde.

Met vriendelijk groet,

Joke
    Ik mag hopen dat het u lukt?stuur maar een mail,ze geven aan mij de barcode niet,,tis toch belachelijk dat het pakket bij jullie is ,en dat ik dan nog 192 euro moet betalen,,
    Joke
    Ik heb het 21/22 juli verzonden,kunnen ze toch zo natrekken bij postnl.
    Beste mevrouw,

Kunt u ons wat meer informatie geven over de verzending, werd deze met pin betaald? De naam van de desbetreffende postkantoor en enig ander informatie dat kan helpen.

Joke
    Wij hebben contant betaald,bij de winkel bruna in groenlo. 21 of 22 juli verzonden,
    Beste mevrouw,

We hebben Postnl gecontacteerd we wachten hun reactie af.

Hoop dat het goed komt.

Joke
    Nou ,ik mag het hopen,anders hebben we een groot probleem,en fiber ook,
    Beste mevrouw,

Wij moeten helaas aangeven dat het ons ook niet is gelukt om een track & trace te krijgen. Wij hebben eerst contact gehad met de Bruna in Groenlo, zij verwezen ons meteen door naar Postnl en die gaf aan niks te kunnen doen omdat dit contant is betaald en omdat het een te lange tijd geleden is.

Wij hebben ons best gedaan, wij wensen u alsnog een fijn weekend.

Joke
    Ik wist wel dat dit niet zou werken,ik heb bruna en postnl ook al gebeld,postnl geeft de barcode niet,belachelijk,en het pakket is bij jullie,en dan moet ik nog 192 euro betalen,goed van fiber hoor,ik heb potverdorie alles opgestuurd,dus ik moet betalen ondanks jullie het pakket hebben,ik laat het hier niet bij zitten,ik ga het hogerop spelen
    Joke
    Tis te gek dat ik het bewijs kwijt ben,en daarom moet betalen,
    Joke
    Ik dacht dat fiber een oplossing had?
    Beste mevrouw,

Wij kunnen helaas niet veel betekenen zonder een verzendbewijs, een collega heeft het nog geprobeerd te regelen helaas mocht dit niet baten.

Wij hebben helaas hier geen oplossing voor.

Joke
    Ja natuurlijk,zo komen jullie er gemakkelijk af,ik heb wel een oplossing?allebeide de helft betalen,want het pakketje is bij jullie,,weet je wat ik niet snap,postnl heeft de barcode,mogen ze niet geven in verband met fraude,
    Beste mevrouw,

Dat de barcode niet verstuurd kan worden omdat het fraude gevoelig kan zijn is onzin, Postnl dient het gewoon vrij te geven mocht dit gevonden zijn.

PostNL gaf ons aan dit niet te kunnen vinden dat is weer wat anders. Wij kunnen helaas u hier niet coulant in zijn dit omdat wij graag onze klanten eerlijkheid bieden als wij dit voor u zouden doen moeten wij dit voor al onze klanten doen die hun verzendbewijs niet meer hebben.

Het is spijtig dit te moeten melden maar wij kunnen voor de rest echt niks doen.

En nu?
    Beste mevrouw,

Wij kunnen dus niet controleren of het pakket is geleverd dit houd dus in dat wij de gemiste hardware in rekening brengen.

Joke
    Ik heb toch potverdorie alles opgestuurd,ja en ik weet dat ik dat nummer niet meer heb,dus moet ik dat bedrag maar betalen aan jullie?ik wil de baas van fiber spreken,laat hij mij maar bellen,ik zal zorgen dat dit op sociaal media komt,
    Beste mevrouw,

Wij vinden dit een hele vervelende situatie maar kunnen helaas de beslissing niet wijzigen.

Wij wensen u nog een fijne dag.

Joke
    Belachelijk hoe het is gegaan,stelletje....
    Hoop dat fiber failliet gaat,