Klacht Fiber Nederland: pakketje zoek bij fiber

Klachtnummer
# 155055
Gebruiker
Santje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben sinds vorig jaar februari klant van fiber nederland ik heb van hun internet en telefonie, nu heb ik in september van het vorige jaar vrijblijvend een offerte aangevraagd over televisie, er werd mij een offerte toe gestuurt via de mail, ik heb een paar dagen later telefonisch met hun gebeld dat ik er vanaf wilde zien, dat was oke en ze zouden het zo laten als het was, 2 weken later kreeg ik van fiber nederland een pakketje thuis gestuurt met daarin een kastje voor televisie, ik weer gebeld met fiber en daar werd mij gezegd dat ik nu een alles in 1 pakket had, na wat onderlinge overleg bij fiber werd mij gezegd dat ik het pakketje maar terug moest sturen en dat het dan terug gedraait zou worden, tot op de dag van vandaag is dat nog steeds niet gebeurd omdat het pakketje niet bij fiber zou zijn aangekomen. We hebben daar al meerdere malen zeker 10 maal tot nu aan toe.

Gewenste oplossing

Ik vewacht dat men bij fiber opzoek gaat naar dat pakketje en mochten ze het niet terug kunnen vinden wil ik een compensatie of anders van dit contract af want ik betaal nu voor een dienst verlening die ik niet heb

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen