Klacht Fiber Nederland: Pas op voor FYPE verkopers

Keesdiependaal

Ik zou een veel uitgebreider zender pakket krijgen als ik had bij Ziggo, super snel intern en een gratis hd receiver.
Er zou binnen een maand contact opgenomen worden, de installatie zou in de avond uren kunnen en mijn zakelijke mail zou ik kunnen blijven gebruiken.
Zelf zou ik alleen een router aan hoeven schaffen maar die zou ik voor 20 euro bij de media markt kunnen kopen.
Na bijna 2 maanden werd er contact opgenomen door Fype. De installatie kon alleen tijdens kantoor uren.
De router bleek vanaf 60 euro verkrijgbaar bij mm en de hd receiver bleek niet gratis te zijn voor mijn pakket.
Helaas bleek mijn zakelijke mail niet meer mogelijk omdat Fype geen uitgaande mail aanbiedt. Hierdoor heb ik dit apart moeten afsluiten bij een externe organisatie.
Het zender pakket is belachelijk!! Alleen ned 1, 2 en 3 in HD en exact dezelfde zenders die ik vroeger bij met zo'n digitaal kpn kastje had.
Ook het internet is langzamer langzamer dan bij Ziggo.

Ontbinding van het contract

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?