Klacht Fiber Nederland: Probleem aansluiting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 58914
Gebruiker
M.
Datum
10 reacties

Details

De klacht

8 April zou een nieuwe modem geinstalleerd worden voor de overstap, maarer kwam niemand opdagen. Na bellen bleek er een probleem. Op 9, 10, 11 en 14 April zelf gebeld om te vragen naar een oplossing. Kreeg geen informatie. KPN afsluiting eerst zelf uitgesteld en nu geannuleerd. Op 14 April en 22 April ook via my fiber gemaild, eerst het antwoord dat we het abonnement niet mogen annuleren, maar geen duidelijkheid omtrent het probleem. Op 26 April weer gebeld, geen update. Op 28 April belden ze ons om te zeggen dat ze er mee bezig zijn. Nog steeds voor ons onduidelijk wat het probleem is.

De oplossing

Wij willen niet meer overstappen, omdat men niet op een juiste manier met een oplossing komt en de problemen niet goed kan omschrijven.
Er wordt gewezen naar artikel 14 omdat er sprake zou zijn van overmacht, graag ontvangen we daar dan meer informatie over.
Wij vragen ons af wat er bedoelt wat met een redelijke termijn zoals omschreven in artikel 17.

10 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Van Velzen,Wat vervelend dat er problemen zijn met uw aansluiting. We zullen dit uitzoeken en contact met u opnemen om te bespreken hoe we dit kunnen zsm oplossen.MVG.Tom van der Linden - Fiber Nederland
  2. Auteur
    M.
    Datum
    Bedankt voor de reactie, maar nu weten wij nog steeds niets meer.
    Dit is precies wat er ook telefonisch en op de eigen website gebeurt, er wordt gezegd dat er aan wordt gewerkt, maar de problemen en een termijn voor een oplossing blijven onbekend.
    Wij wachten opnieuw af tot Fiber contact opneemt.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Van Velzen,Wij hebben vrijdag contact met u proberen op te nemen maar helaas geen contact gekregen. Vandaag zullen wij het nogmaals proberen.MVG,Tom van der Linden - Fiber Nederland
  4. Auteur
    M.
    Datum
    Helaas zijn we inmiddels ruim een week verder en hebben wij nog steeds niemand van Fiber gesproken en staat de klacht bij My Fiber nog steeds als in behandeling.
  5. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Van Velzen,Wij hebben verschillende malen contact proberen op te nemen. We zullen het ook via de mail proberen.MVG,Tom van der Linden
  6. Auteur
    M.
    Datum
    Beste Tom,Heb mijn mail in de gaten gehouden, mijn man was vrij en de gehele week thuis. Heb ingelogd op my-fiber, maar heb nog steeds geen bericht van jullie gehad en weet dus nog steeds de status niet en ook weet ik nog steeds niet wat het probleem is. Graag zsm contact opnemen met ons. Wij gaan jullie niet meer bellen omdat de mensen van het call-center steeds hetzelfde zeggen en niets kunnen toevoegen.MvG,
    M.
  7. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Oostingh,Ik heb het direct weer doorgezet. Er wordt vandaag weer contact met u opgenomen.MVG,Tom van der Linden
  8. Auteur
    M.
    Datum
    Beste Tom,Ten eerste ben ik niet mevrouw Oostingh, maar ik ga er maar van uit dat dit een copy-paste fout is. Verder opnieuw gisteren en vandaag niemand gesproken. Ik ga elders advies vragen hoe dit opgelost kan gaan worden, want ook deze weg lijkt ons niet te helpen.
    MvG,
    M.
  9. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Van Velzen,Ik begrijp dat alles inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Wij willen u vriendelijk vragen deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet,Tom van der Linden.
  10. Auteur
    M.
    Datum
    We hebben de oplossing geaccepteerd, omdat we eigenlijk geen andere keus hebben. We vonden de tijd die nodig was om de klacht af te handelen extreem lang en de communicatie was absoluut slecht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen