Klacht Fiber Nederland: probleem met apparatuur terug sturen.

Klachtnummer
# 264360
Gebruiker
muh
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een abonnement bij u gehad en nu werd een tijd terug gevraagd om de apparatuur terug te sturen dit heb ik vervolgens gedaan. Na een tijdje kwam er een brief dat ik ik niets had terug gestuurd,we zijn inmmidels 4 maanden verder en hondsbrutaal wordt er vervolgens gewoon het bedrag van mijn rekening afgeschreven. Vervolgens heb ik de klanten service gebeld en die verteld me doodleuk dat ze niks kunnen doen oke dus het is nu mijn probleem zo werkt het niet in mijn ogen want ik bel voor een oplossing en dan verwacht ik dat er dan ook daadwerkelijk wat mee wordt gedaan.niet van uw probleem mijn probleem maken!!!!
ja komen ze met ja heeft uw track en trace code nog ja leuk na 7 maanden en een verhuizing achter de rug ga die natuurlijk vinden.
kortom fiber in een nootendop onkundig personleel lui vooral want en er wordtniet naar oplossing gezocht voor het probleem en ik heb het maar te nemen ik wil iedereen behoeden begin er niet aan want ze trekken je helemaal leeg als zei een fout maken en jij als consument hebt er mee te leven!!!
dit sooort bedrijven verdienen het niet om te bestaan. een cijfer een 1 zijn nog niet waard zeer onvriendelijk en niet willen helpen en sta als consument met je rug tegen de muur!!! vreselijk bedrijf dit!!!

Gewenste oplossing

kwijtschelding van onterechte kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Spijtig om te horen dat er geen oplossing gevonden is met de collega. Wel moet er gezegd worden dat wij u tijdig gevraagd hebben de verzendbewijs te sturen naar ons.

    FT00417528 - 5-12-2016
    FT00421442 - 14-03-2017

    Los dat wij u kosteloos het contract lieten ontbinden beticht u ons van veel onterechte zaken waar de verantwoordelijkheid bij u ligt. Wij zijn dan ook uiterst teleurgesteld.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen