Klacht Fiber Nederland: probleem met apparatuur terug sturen.

muh

Ik heb een abonnement bij u gehad en nu werd een tijd terug gevraagd om de apparatuur terug te sturen dit heb ik vervolgens gedaan. Na een tijdje kwam er een brief dat ik ik niets had terug gestuurd,we zijn inmmidels 4 maanden verder en hondsbrutaal wordt er vervolgens gewoon het bedrag van mijn rekening afgeschreven. Vervolgens heb ik de klanten service gebeld en die verteld me doodleuk dat ze niks kunnen doen oke dus het is nu mijn probleem zo werkt het niet in mijn ogen want ik bel voor een oplossing en dan verwacht ik dat er dan ook daadwerkelijk wat mee wordt gedaan.niet van uw probleem mijn probleem maken!!!!
ja komen ze met ja heeft uw track en trace code nog ja leuk na 7 maanden en een verhuizing achter de rug ga die natuurlijk vinden.
kortom fiber in een nootendop onkundig personleel lui vooral want en er wordtniet naar oplossing gezocht voor het probleem en ik heb het maar te nemen ik wil iedereen behoeden begin er niet aan want ze trekken je helemaal leeg als zei een fout maken en jij als consument hebt er mee te leven!!!
dit sooort bedrijven verdienen het niet om te bestaan. een cijfer een 1 zijn nog niet waard zeer onvriendelijk en niet willen helpen en sta als consument met je rug tegen de muur!!! vreselijk bedrijf dit!!!

kwijtschelding van onterechte kosten.

Fiber Nederland
    Beste klant,

Spijtig om te horen dat er geen oplossing gevonden is met de collega. Wel moet er gezegd worden dat wij u tijdig gevraagd hebben de verzendbewijs te sturen naar ons.

FT00417528 - 5-12-2016
    FT00421442 - 14-03-2017

Los dat wij u kosteloos het contract lieten ontbinden beticht u ons van veel onterechte zaken waar de verantwoordelijkheid bij u ligt. Wij zijn dan ook uiterst teleurgesteld.

Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?