Klacht Fiber Nederland: Problemen met leveren en met communiceren!

sjoerd_zande

14 juli een aanvraag voor een internet aansluiting aangevraagd. Eerste 14 dagen (consumentenrecht) doet Fiber helemaal niets. Vervolgens verloopt de gewenste opleverdatum maar van Fiber ontvang je geen enkel bericht. Na een paar dagen contact opgenomen. Volgens de toen wel vriendelijke helpdeskmedewerker hadden ze geen idee waarom de datum niet gehaald was. Gevraagd hoelang het nog ging duren, maar dat konden ze niet zeggen. De uiterste datum zou 7 september zijn en daarna mocht ik kosteloos annuleren. Paar weken gewacht en met het naderen van 7 september opnieuw contact opgenomen. Helaas geen uitzicht op levering voor 7 september. Gevraagd of ik na die datum kon annuleren. Dit werd bevestigd. Nu 6 september nog een keer gevraagd hoe het ervoor staat en aangeven dat ik anders graag wel ontbinden, na even nakijken blijkt het pas vanaf 25 september te zijn. (Datum aanvraag 14 juli!!) leidinggevende krijg je niet aan de telefoon, mondelingen toezegging van 7 september geld ook niet. Kortom echt schandalig Fiber blijft in gebreken en laat de toekomstige klanten lijden! Bizar en nog nooit meegemaakt.

Gezien de grote hoeveelheid klachten in deze periode blijkt er iets fout te gaan bij Fiber en niet bij de netwerkbeheerder. (Andere partijen kunnen wel gewoon leveren binnen 2 √° 3 weken)

Per direct opzeggen van het contract of binnen enkele dagen leveren.

Fiber Nederland
    Geachte heer Van der Zande,

Wij vinden het vervelend dat wij twee verschillende data hebben genoemd waarop u uiterlijk te horen zult krijgen wat de plandatum is. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.

Via MyFiber hebben wij aan u uitgelegd hoe de planning van uw aansluiting tot stand komt en waarop beide genoemde data zijn gebaseerd. Helaas berust de datum 7 september op een misverstand en is de uiterlijke datum waarop wij u een plandatum kunnen geven 25 september is. Onze excuses voor het ongemak.

Fiber Nederland

sjoerd_zande
Pas na 25 september opzeggen terwijl ze wel aangeven zelf de verkeerde datum te hebben gegeven. Daarnaast geven ze geen antwoord op de vraag waarom zij niet kunnen leveren en andere partijen dat wel kunnen via dezelfde netwerkleverancier?!

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?