Klacht Fiber Nederland: Retour Hardware

Klachtnummer
# 195250
Gebruiker
Alex1975
Datum
4 reacties

Details

De klacht

11 Oktober 2016 Hardware Fiber retour gestuurd , 8 november kreeg ik de melding dat ze hardware niet ontvangen hebben dus ik foto,s meegestuurd via twitter dat het ontvangen is en tot nu toe geen reactie ontvangen en ook mijn borg niet terug nog.
Schandalig dat het allemaal zo lang moet duren.

De oplossing

Zo snel mogelijk afhandeling van mijn klacht en mijn borg terug binnen 2 weken

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer/mevrouw,
    Wat vervelend om dit te horen.
    Ik help u graag met het verhelpen van uw klacht.
    We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Excuses voor het ongemak, wij hebben uw track & trace in goede orde ontvangen. Wij wachten nog tot het pakket goedgekeurd word door de leverancier.

    We houden u op de hoogte.

    Meet vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  3. Auteur
    Alex1975
    Datum
    Beste Fiber, ik vind het wel erg lang duren hoor wacht nu al bijna anderhalve maand.

    Groet,

    Dhr A. H. Leenes
  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer,

    Wij willen ons verontschuldigen dat dit langer heeft geduurd dan het hoort.
    Wij hebben inmiddels alles kunnen bevestigen en zullen meteen de borg naar u toe sturen.

    Wij wensen u het goede.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?