Klacht Fiber Nederland: Schoften! Ik wil mijn geld terug!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 285720
Gebruiker
J. de Jong
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Fiber.nl: DOE HET NIET.
Fiber.nl weigert nu al MAANDEN de borg terug te betalen. Ze komen iedere keer met een andere smoes
- 25-08-2017 abonnement beëindigd
- 16-10-2017 apparatuur terug in jullie bezit
- 20-11-2017 (weer) restitutie borg beloofd
- 20-12-2017 (weer) restitutie borg beloofd

Dit is al de tweede klachtenkompas melding over het zelfde issue.

Gewenste oplossing

Betaal de borg onmiddellijk terug!

Er is volgens de voorwaarden geen enkele grond mijn geld nog langer vast te houden.
Geboden oplossing
De borg is na 105 dagen (gerekend vanaf 16-10-2017) eindelijk terug. Maar dat heeft me wel heel veel tijd en energie gekost. Ik heb minimaal 15 x telefonisch contact gehad, en net zo vaak via my.fiber.nl. Bovendien waren er twee klachtenkompas.nl klachten voor nodig. fiber.nl stuurde me bij ieder contact steeds het bos in met iedere keer andere informatie/valse beloften. fiber.nl personeel schroomt er niet voor om de hoorn op de haak te gooien, onjuiste informatie te verstrekken en afspraken niet na te komen. Er was geen enkele grond volgens de eigen algemene voorwaarden om het geld zo lang vast te houden. Bezint eer ge begint! fiber is geen betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    J. de Jong
    Datum

    28-10-2017 8:18u beloofd u in ticke FT00533211t: 'We zullen u het bedrag 49,95 dan ook op korte termijn terugstorten.' Het is nu dan twee maanden later!

    https://my.fiber.nl/nl/support/viewticket/FT00533211/36c600e8e1
    https://my.fiber.nl/nl/support/viewticket/FT00546189/040a9f2775

    IK WIL MIJN GELD ONMIDDELLIJK TERUG! DIEVEN!

    IK ZORG DAT IEDEREEN IN MIJN OMGEVING DIT VERHAAL UITGEBREID TE HOREN KRIJGT! DOE GEEN ZAKEN MET FIBER!
  2. Auteur
    J. de Jong
    Datum
    Jammer, niets van fiber.nl vernomen.

    Fiber.nl heeft herhaaldelijk beloofd dat de borg 20 november terug gestort zou worden.

    Sinds 16 oktober is aan alle verplichtingen voldaan.

    Er is geen grond om de borg nog langer vast te houden.

    De borg € 49,95 is nog steeds niet terug betaald.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Gill-Simmons,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Excuses voor de late reactie. Uw bord is verrekend met de factuur FF170493705, dit kunt u terug zien in de betalingsspecificaties.

    Het bedrag die u terug heeft gekregen van ons is inclusief de borg. Indien u nog vragen heeft horen wij dat graag.



    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.



    Met vriendelijke groet,



    Fiber Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen