Klacht Fiber Nederland: Schoften! Ik wil mijn geld terug!

Fiber.nl: DOE HET NIET.
Fiber.nl weigert nu al MAANDEN de borg terug te betalen. Ze komen iedere keer met een andere smoes
- 25-08-2017 abonnement beëindigd
- 16-10-2017 apparatuur terug in jullie bezit
- 20-11-2017 (weer) restitutie borg beloofd
- 20-12-2017 (weer) restitutie borg beloofd

Dit is al de tweede klachtenkompas melding over het zelfde issue.

Betaal de borg onmiddellijk terug!

Er is volgens de voorwaarden geen enkele grond mijn geld nog langer vast te houden.
De borg is na 105 dagen (gerekend vanaf 16-10-2017) eindelijk terug. Maar dat heeft me wel heel veel tijd en energie gekost. Ik heb minimaal 15 x telefonisch contact gehad, en net zo vaak via my.fiber.nl. Bovendien waren er twee klachtenkompas.nl klachten voor nodig. fiber.nl stuurde me bij ieder contact steeds het bos in met iedere keer andere informatie/valse beloften. fiber.nl personeel schroomt er niet voor om de hoorn op de haak te gooien, onjuiste informatie te verstrekken en afspraken niet na te komen. Er was geen enkele grond volgens de eigen algemene voorwaarden om het geld zo lang vast te houden. Bezint eer ge begint! fiber is geen betrouwbare partij om zaken mee te doen.

J. de Jong

28-10-2017 8:18u beloofd u in ticke FT00533211t: 'We zullen u het bedrag 49,95 dan ook op korte termijn terugstorten.' Het is nu dan twee maanden later!

IK WIL MIJN GELD ONMIDDELLIJK TERUG! DIEVEN!

IK ZORG DAT IEDEREEN IN MIJN OMGEVING DIT VERHAAL UITGEBREID TE HOREN KRIJGT! DOE GEEN ZAKEN MET FIBER!
    J. de Jong
    Jammer, niets van fiber.nl vernomen.

Fiber.nl heeft herhaaldelijk beloofd dat de borg 20 november terug gestort zou worden.

Sinds 16 oktober is aan alle verplichtingen voldaan.

Er is geen grond om de borg nog langer vast te houden.

De borg € 49,95 is nog steeds niet terug betaald.
    Fiber Nederland
    Geachte heer Gill-Simmons,

Hartelijk dank voor uw bericht. Excuses voor de late reactie. Uw bord is verrekend met de factuur FF170493705, dit kunt u terug zien in de betalingsspecificaties.

Het bedrag die u terug heeft gekregen van ons is inclusief de borg. Indien u nog vragen heeft horen wij dat graag.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?