Klacht Fiber Nederland: Settopboxen M7, Amino

Wilco

Op klachtenkompas en verschillende forums komt iedere keer dezelfde klacht naar voren waar wij ook mee te maken hebben. Wij wonen in Twente en zijn ook foutief voorgelicht door de klantenservice van Fiber. Op hun advies hebben wij 2x Amino A140 en 2x Amino M540 aangeschaft. Tot onze grote verbazing en teleurstelling was begin januari 2015 plotsklaps sprake van een wijziging in de STB’s. Het advies van de klantservice was “schrijf uw klacht in My Fiber” en mail (info@fiber.nl), het bewijs van aanschaf van de Amino STB’s. Nou dat was een succes. De vraag wordt gewoon na 10 dagen verwijderd uit mijn Fiber door Fiber. Toppie hoor. Zodra er melding gemaakt wordt van foutieve voorlichting voor de STB Amino door Fiber en de vraag hoe nu verder blijft het angstvallig stil vanuit Fiber. Wij vragen ons af waarom kan Fiber niet reageren op de simpele vraag van vele Twentenaren met ons. WAT MOETEN WIJ NU DOEN MET DE OP ADVIES VAN JULLIE AANGESCHAFTE STB’S.

De gehele handelswijze van Fiber, de manier van communiceren, het oplossen van problemen blijft werkelijk waar ver beneden peil. Deze gang van zaken geeft ons een hele vieze smaak. Het vertrouwen is inmiddels naar het vriespunt gedaald. En een eventuele overstap naar een andere provider lijkt ons een goede optie.Zo langzamerhand lijkt het ons verstandig om de ACM een brief te sturen over deze gang van zaken. Ook is het misschien een handige zet om alle klachten hierover te verzamelen en naar Kassa, Radar consumentenbond, etc te stappen en dit probleem voor te leggen.PS: gelukkig hebben wij de adviezen van de klantenservice zwart op wit en schromen wij ons niet om dit, desnoods via een gang naar de rechter, te laten oplossen.
Maar wees eens een keer duidelijk en laat ons weten wat de bedoeling is.
In mijn ogen compatibel maken van de amino STB's, anders de m7 ter beschikking stellen tot er een definitieve oplossing is gevonden om de amino STB;s te kunnen gebruiken.

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Wilco
    Totaal geen reactie van Fiber!

Wilco

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?