Klacht Fiber Nederland: Sinds 21 oktober 2013 geen telefoon en internet!

Klachtnummer
# 46215
Gebruiker
Bakding
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door een slimme verkoper, die zonder te schouwen mij een alles in één contract heeft verkocht, zit ik sinds 21 oktober 2013 zonder telefoon en internet. Er is 2x een monteur geweest die niet in staat was, hetgeen hij zelf heeft toegegeven, een voor mij acceptabele glasvezelverbinding te realiseren. Mijn woning uit 1976 heeft voor een deel geen toegankelijke kruipruimte, waardoor een onzichtbare aansluiting niet mogelijk is. De oplossing die men bedacht had is dermate lelijk en onhandig dat ik dat niet kan accepteren. Ik vind dit absoluut een reden om het contract te ontbinden, maar op mijn diverse brieven wordt niet gereageerd. Wel worden er steeds bedragen geincasseerd, die ik vervolgens weer storneer, daar ik helemaal niets afneem.

De oplossing

Wil van het abonnement af!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties