Klacht Fiber Nederland: slecht beeld tv sinds november 2016

Klachtnummer
# 259399
Gebruiker
Siesvan brunschot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds
oktober 2016 slecht beeld TV, Fiber reageerde slecht op mijn klacht. Nu is het
april en ik heb nog steeds slecht beeld TV. Fiber heeft tot nu toe, twee
glasvezelmodems opgestuurd, monteur gestuurd om vanbuiten signaal te meten.

geen
pretje om naar de tv te kijken, heb zelf al nieuwe aansluitingen gekocht
splitter etc om de klacht op te lossen op verzoek van de monteur!


nu weer een week verder geen enkel bericht op mijn laatste reactie per email en ik heb WEER gebeld ook hier geen reactie op, u bent doorgezet naar!

De oplossing

k heb weer met Fiber gebeld en Ik wil graag een monteur hier vanuit het dorp laten komen om de aansluiting glasvezelmodem naar tv te laten bekijken. Die heeft Fiber destijds onder een plint weggewerkt en de klacht moet in mijn huis zitten zegt de monteur. Tot nu toe geen reactie ik hoor keer op keer U klacht is uitgezet. Ik vind dat er genoeg geduld van mijn kant is gegeven aan Fiber en wil nu een oplossing. Fiber ik betaal mijn rekeningen ALTIJD en wil nu dat jullie betalen voor de monteur en dat jullie akkoord gaan met mijn voorstel om iemand van hier er naar te laten kijken.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Wij zien dat het probleem is opgelost doormiddel van de installatie monteur, mocht u nog vragen hebben dan kunt u onze service lijn bereiken.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen