Klacht Fiber Nederland: slecht beeld tv sinds november

Siesvan brunschot

En daar gaan we weer sinds nov slecht beeld, slechte opvolging van Fiber nu nog steeds slecht beeld op twee tv in huis.
Er wordt iedere keert gezegd we nemen contact met u op, techn dienst o ja?
IK bel en wel tot nu toe 15 keer aan de lijn gehangen, meerdere emails geschreven. Monteur komt, nieuwe modem, weer een nieuw modem wordt opgestuurd, moet jezelf aansluiten o! monteur komt signaal meten van buiten af, mag verder niets doen. Komt monteur en die zegt alles goed hier binnen alle aansluitingen kloppen. Ik ben klant sinds 2012 en moet betalen voor de storingen die ik niet veroorzaak (monteur moet ik betalen schandalig). En zit nog steeds met slecht beeld.NOg steeds geen oplossing en nog steeds slecht beeld wat hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt wordt omdat er digitaal overgestapt moet worden. Tenminste dat zegt de zoveelste monteur

IK wil dat Finber de klacht nu heel snel oplost en ik niet een half jaar moet wachten en te horen krijg we zijn onderbezet. Als het zo is dat 4g bij mij storing geeft en ik over moet stappen naar Digitaal omdat het niet anders kan, moet Fiber dit betalen vind ik. Zij hebben mij binnengehaald op mijn vraag, moet ik digitaal want dat wil ik niet. Dan moet ik een nieuwe tv kopen omdat hier geen aansluiten voor zit in de slaapkamer. En ik wil niet betalen voor een monteur die hier de aansluiting komt controleren, die Fiber destijds gelegd heeft en waar ik niet aan mag komen, wat zijn dit voor regels?

Beste klant,

Excuses voor het ongemak, ik heb me ontfermt over uw zaak. Ik zal u zo spoedig mogelijk contacteren met een update.

Beste klant,

Ik heb begrepen dat de storing is opgelost.

Siesvan brunschot
    Beste Fiber. Nee nadat de monteur is geweest heb ik weer storing. Ik heb zaterdag meteen gebeld met Fiber om dit WEER door te geven. U leest mijn tekst niet, daar staat precies omschreven dat het probleem niet is opgelost. Dus dit was de monteur die IK moe betAlen omdat Fiber dacht dat het binnenhuis was HET PROBLEEM. Dat is dus niet het geval! Ik wil graag van u een oplossing, nadat nu dus blijkt dat IK dus en mijn AANSLUITINGEN gelegd door uw bedrijf, goed werken. Graag zo snel mogelijk opvolging nu mv gr
    Beste klant,

Wij hebben van de monteur meegekregen dat hij een splitter ertussen heeft gezet dit om te kijken of dit het probleem oplost, de monteur gaf aan dat het signaal te zwak is waardoor het stoort u moet er een versterker tussen zetten zodat deze weer naar behoren werkt.

Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?