Klacht Fiber Nederland: slecht beeld tv sinds november
Details
De klacht
En daar gaan we weer sinds nov slecht beeld, slechte opvolging van Fiber nu nog steeds slecht beeld op twee tv in huis.Er wordt iedere keert gezegd we nemen contact met u op, techn dienst o ja?
IK bel en wel tot nu toe 15 keer aan de lijn gehangen, meerdere emails geschreven. Monteur komt, nieuwe modem, weer een nieuw modem wordt opgestuurd, moet jezelf aansluiten o! monteur komt signaal meten van buiten af, mag verder niets doen. Komt monteur en die zegt alles goed hier binnen alle aansluitingen kloppen. Ik ben klant sinds 2012 en moet betalen voor de storingen die ik niet veroorzaak (monteur moet ik betalen schandalig). En zit nog steeds met slecht beeld.NOg steeds geen oplossing en nog steeds slecht beeld wat hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt wordt omdat er digitaal overgestapt moet worden. Tenminste dat zegt de zoveelste monteur
De oplossing
IK wil dat Finber de klacht nu heel snel oplost en ik niet een half jaar moet wachten en te horen krijg we zijn onderbezet. Als het zo is dat 4g bij mij storing geeft en ik over moet stappen naar Digitaal omdat het niet anders kan, moet Fiber dit betalen vind ik. Zij hebben mij binnengehaald op mijn vraag, moet ik digitaal want dat wil ik niet. Dan moet ik een nieuwe tv kopen omdat hier geen aansluiten voor zit in de slaapkamer. En ik wil niet betalen voor een monteur die hier de aansluiting komt controleren, die Fiber destijds gelegd heeft en waar ik niet aan mag komen, wat zijn dit voor regels?De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.