Klacht Fiber Nederland: Slecht internet en TV
Details
Klacht
Recent overgestapt naar Fiber maar ik heb er enorm veel spijt van.De internetsnelheid is niet wat men beloofd heeft en televisie kijken werkt niet goed.
Sinds ik aangesloten ben heb ik nog niet een keer de beloofde internetsnelheid gehaald. Om Fiber ernaar te laten kijken moet ik twee weken bewijs verzamelen om aan te tonen dat het niet aan mij ligt. Het ligt niet aan mij, ik heb moderne apparatuur (gigabit netwerk, cat6 kabels) en mijn computers zijn ook goed.
Daarnaast werkt televisie kijken ook niet goed. Om op meerdere TV's te kunnen kijken moet je gebruik maken van een switch. Ik heb dus een nieuwe gigabit switch gekocht van een goed merk maar TV kijken werkt nauwelijks. Ik heb Fiber gebeld en ze zeggen dat het niet aan hun ligt en dat ze niets kunnen of willen doen.
Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld bij een dienst of product. Ik was voorheen klant van Ziggo en zou zo terug willen, helaas zit ik nu vast aan een contract bij Fiber.
Gewenste oplossing
Ik wil de beloofde internetsnelheid halen (500/500 24 uur per dag!) en ik wil TV kunnen kijken op twee televisies via de switch zoals aangegeven op de site van Fiber. Als ze dit niet kunnen wil ik dat ze mijn contract opzeggen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.