Klacht Fiber Nederland: Slecht internet en TV

Klachtnummer
# 98930
Gebruiker
rkerseboom
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Recent overgestapt naar Fiber maar ik heb er enorm veel spijt van.

De internetsnelheid is niet wat men beloofd heeft en televisie kijken werkt niet goed.

Sinds ik aangesloten ben heb ik nog niet een keer de beloofde internetsnelheid gehaald. Om Fiber ernaar te laten kijken moet ik twee weken bewijs verzamelen om aan te tonen dat het niet aan mij ligt. Het ligt niet aan mij, ik heb moderne apparatuur (gigabit netwerk, cat6 kabels) en mijn computers zijn ook goed.

Daarnaast werkt televisie kijken ook niet goed. Om op meerdere TV's te kunnen kijken moet je gebruik maken van een switch. Ik heb dus een nieuwe gigabit switch gekocht van een goed merk maar TV kijken werkt nauwelijks. Ik heb Fiber gebeld en ze zeggen dat het niet aan hun ligt en dat ze niets kunnen of willen doen.

Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld bij een dienst of product. Ik was voorheen klant van Ziggo en zou zo terug willen, helaas zit ik nu vast aan een contract bij Fiber.

Gewenste oplossing

Ik wil de beloofde internetsnelheid halen (500/500 24 uur per dag!) en ik wil TV kunnen kijken op twee televisies via de switch zoals aangegeven op de site van Fiber. Als ze dit niet kunnen wil ik dat ze mijn contract opzeggen.

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste Rowan,dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij zullen zorgen dat er zsm rechtstreeks contact met u wordt opgenomen.MVG,
    Barbara
  2. Auteur
    rkerseboom
    Datum
    Beste Barbara,Ik hoop dat je snel iets kunt regelen voor ons, we wachten nu al een hele tijd maar horen niets van Fiber en we beginnen het wachten zat te worden. Als ik bel proberen ze de klacht weer af te schuiven en als ik mail hoor ik uberhaupt niets.Mvg,Rowan
  3. Auteur
    rkerseboom
    Datum
    Nou Barbara, het gaat niet echt lekker zo...De klacht is NOG STEEDS NIET opgelost. Fiber sluit gewoon mijn melding op MyFiber en zegt dat het opgelost is maar dat is dus niet zo. Ze bellen niet eens even om te vragen of er iets verandert is. SCHANDALIG.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen