Klacht Fiber Nederland: Slecht werkende telefoonlijn+absurde wachttijden klantenservice

Klachtnummer
# 99222
Gebruiker
KarelVos Hoofddorp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Reeds vele weken krijgen we bij uitbellen in gesprekstoon bij nummers die niet in gesprek zijn. Vooral naar niet KPN nummers zoals Ziggo klanten. Wachttijden bij klantenservice overschrijden ALTIJD 40 minuten. 'excuses meneer komt omdat we Twente aansluiten en dat is nogal succesvol'is het excuus.
Zelf alle modems etc al gereset. Hoe verder?????

De oplossing

Werkende telefoonlijn compensatie voor uitbellen via 06 en vebeterde klanteservice

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste meneer Vos,Uw probleem is bij ons bekend. Wij zullen hierover rechtstreeks of via MyFiber contact met u opnemen.MVG,
    Barbara
  2. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Uw storing is inmiddels opgelost en u heeft hierover via MyFiber bericht ontvangen.MVG,
    Barbara

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen