Opgelost door Fiber Nederland: Slechte levering diensten

Kachten:
1. Door verkoper gezegd dat mijn huidige Settopbox die ik via Ziggo had gekocht ook ondersteund werd door Fiber, dit was dus niet zo en ik moest een nieuwe Settopbox kopen. Kosten ruim 150 euro
2. Door het foutief invullen van mijn mailadres is het bericht per wanneer ik over kon naar Fiber niet aangekomen bij mij. Resultaat ik moest in 1 maand 2 abonnementen betalen, Gebeld en gevraagd om creditering van die maand omdat de fout bij hun ligt. Hier kreeg ik nul op rekest. Kosten 44,95 euro
3. Momenteel al 3 weken aan het bellen over slecht beeld van de tv, Er wordt beloofd dat ze er met spoed iets aan gaan doen. Nu 3 weken later nog steeds geen digitaal beeld en analoog veel sneeuw. Dus al 3 weken geen tv kijken.

Graag ontbinding van contract door het niet nakomen van beloftes en creditering van 1 maand abonnementskosten.

Fiber Nederland
    Geachte mevrouw Oosterhuis,Wat vervelend dat u problemen ervaart bij het gebruik van onze diensten. Wij gaan uw situatie bekijken om te zien wat wij kunnen doen om dit zsm op te lossen.Hierover zal contact met u worden opgenomen.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden
    Anita
    Hallo Tom, Er is mij al 3 weken lang beloofd dat ze er met spoed naar zullen kijken. Ik weet dus niet wat jullie onder spoed verstaan.. Ik versta daar in ieder geval geen 3 weken onder. Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
    Geachte mevrouw Oosterhuis,Wij zien dat er meerdere malen contact is geweest. De eerste melding over de aansluiting van uw decoder is 18 augustus bij ons binnengekomen. Enkele dagen later meldt u "sneeuwend" beeld.Ik zal er op toezien dat u snel wordt gecontacteerd.Met vriendelijke groet,
    Tom van der Linden
    Anita
    Afgelopen vrijdag een nieuwe glasvezelmodem gekregen en heb dus nu weer beeld op de televisie. Is alleen wel jammer dat als je via deze site een klacht indient er pas gereageerd wordt op de klacht en daarbij vond ik niet dat Fiber me voor vol aanzag omdat ik een vrouw ben ze waarschijnlijk vinden dat het een mannenklus is om de televisie te installeren via de glasvezelmodem. Verder zal ik zodra mijn contract afloopt over 1,5 jaar overstappen naar een ander aangezien op de rest geen reactie komt.

Anita

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?