Klacht Fiber Nederland: Slechte service en levering producten.

R.Hengelman

Meer dan een maand geleden al aangegeven dat wij gaan verhuizen. Op moment verhuizen hadden wij uiteindelijk geen internet, dus ook geen tv of telefonie. Meerdere keren achteraan gebeld, maar de klachten afdeling kan gewoon niets zeggen of helpen. Bedankt voor het begrip en misschien hebt u volgende week internet. Daarbij is de wachttijd voordat je eindelijk iemand te spreken krijgt meer dan 20 minuten. Tevens is het personeel soms erg onbeschoft en wordt de klacht niet serieus genomen. Er was zelfs een medewerker die mijn klacht niet wilde horen en heeft opgehangen. Deze wilde zijn naam ook niet geven. Vervolgens wordt er aangegeven morgen heeft u internet, maar helaas wederom geen internet. We bellen u vanmiddag terug, we wachten nog steeds...inmiddels al 2 weken geen internet niet de mogelijkheid om voor mijn studie aan het werk te gaan, niet de mogelijkheid voor mijn vrouw om thuis te werken en extra kosten door opvang. Niet de mogelijkheid voor mijn schoonmoeder om te bellen ivm hulp nu ze chemo's ondergaat!!!! Maar wel 50 euro betalen en weer een jaar vast zitten aan fiber.

En dit is nog maar 1 klacht, want wij vinden de service en kwaliteit onder de maat en hebben hier al vaker problemen door ondervonden.

Compensatie voor de gemiste dagen internet op het abonnement.
Niet de kosten betalen voor het overzetten, want ik wil niet betalen voor eenservice die niet heeft geleverd waar ik wel voor moet betalen.
Compensatie door hogere snelheid en betere kwaliteit.

Beste klant,

Excuses voor het ongemak, wij hebben uw aanvraag hoog geëscaleerd wij hopen dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Beste klant,

Wij hebben update dat er een storing is op de leverstraat, wij zijn er hard mee bezig en zullen u blijven updaten over de situatie.

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons contacteren op onze service lijn en refereren naar klachtenkompas.

R.Hengelman
    Oke goed verhaal, maar daar wonen wij niet. Wat heeft dit met ons te maken. Jullie geven zelf aan dat het ligt aan het overzetten en dat daar een fout is gemaakt.
    Beste klant,

Wij wachten de update van de leverancier af, dit moet eind deze week komen.

R.Hengelman
    Nog steeds geen internet!! En men komt de afspraak die telefonisch is gemaakt niet na. Eerst leggen ze ons de optie voor om het abonnement op te zeggen ivm het langdurige en nog steeds niet opgeloste probleem. Wel moet men hiervoor nog overleggen. Wij hoeven hier niet over na te denken en stappen graag op!! Als de beste man later terug belt kan het toch niet, iets met iemand een dikke worst voor houden.....En nu schijnt plotseling het probleem snel opgelost te kunnen worden vrijdag of uiterlijk maandag, hier heb ik geen vertrouwen in en het is weer een week later!!! Ik maak de afspraak dat als dit niet lukt hij op de mail moet bevestigen dat dan het abonnement wordt ontbonden. Volmondig verteld hij mij dit te doen en samen gaan we hiervoor akkoord......Helaas wederom mooie woorden maar gewoon een leugen om een einde te maken aan een gesprek. Wat een slechte service en slechte klachten afwikkeling.
    Beste klant,

Wij zullen bij het standpunt blijven dat we moeten wachten op een update van de leverancier, wij zullen ook de gesprekken terugluisteren om uit te zoeken wie deze belofte heeft gedaan en niet is nagekomen.

R.Hengelman
    Ik ben erg benieuwd, wat eruit is gekomen? Krijg ik hier ook nog een reactie op? Want de mogelijkheid dat ik vrijdag zou worden aangesloten is ook alweer voorbij. Niet dat ik hoop had, want dan valt het natuurlijk altijd tegen. Ik ben er natuurlijk wel blij mee dat jullie niet vergeten zijn om de maandelijkse bijdrage van mijn rekening af te halen. De betaling gaat uiteraard wel gewoon door ook voor niet geleverde diensten.
    Beste klant,

Wij vinden het heel vervelend dat het probleem nog niet opgelost is wij hebben ook gevraagd voor een update hoe lang dit nog zal duren. Wij kunnen hier dus helaas nog geen inzicht over geven, u hoeft natuurlijk voor deze periode geen kosten te betalen dit word verekend na dat de storing opgelost word.

Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via onze service lijn.

R.Hengelman
    Slechte service en klachtenafhandeling!!

Wederom dus weer niets bekend, wanneer gaan jullie het probleem verhelpen??!!! Wanneer gaan jullie nou eens serieus antwoord geven op de vraag wanneer het opgelost gaat worden!! Elk bedrijf loopt volgens een planning, alles staat vast van minuut tot minuut. Ga de klant nu niet wijsmaken dat jullie niets weten. Inmiddels zitten we al sinds de aanvraag van 11 maart te wachten op onze aansluiting het is nu 1 mei. En het enige dat wij horen is dat jullie niets weten en niets kunnen zeggen. Hoe slecht is dit!!!!

Ook geen reactie op beloftes die personeelsleden maken over ontbinden van het contract. Jullie zouden het toch nakijken? Het is gewoon verteld!!!

De klant kan niets doen aan wangedrag van de leverancier, die kan blijkbaar alles maken en niets leveren als ze achteraf het geld maar terug storten. De overlast die dit met zich meebrengt interesseert ze niets.

Geef eens concreet antwoord over wanneer het opgelost gaat worden!!!!
    R.Hengelman
    Inmiddels alweer 9 mei en nog steeds niets veranderd. We zullen er naar kijken, maar vervolgens gebeurt er nog steeds niets, weet ik niet wat eraan de hand is of wanneer het nu eindelijk eens opgolost gaat worden. Ook op een concrete vraag wanneer kan ik officieel bij jullie weg als jullie blijven falen en wat moet ik ervoor doen wordt gewoon niet beantwoord. Blijkbaar ben ik een vervelende klant die je het beste kan negeren. Wees eerlijk naar je klanten als je niet kan leveren houdt het op. Ik had al 10 andere providers kunnen hebben en dan had ik allang internet!!!!!!
    R.Hengelman
    Inmiddels de rechtsbijstand ingeschakeld, maar ook die kunnen niets doen. Fiber heeft alles afgedekt en kan gewoon wegkomen met wanprestaties. Inmiddels 16 mei en nog steeds geen internet, telefoon of tv. Fiber hoeft simpel weg, volgens contract, 3 maanden niet te leveren en dan zitten er geen gevolgen aan. Maar o wee als de klant een misstap maakt, dan hebben ze weer alle mogelijkheden om de klant te pakken. Ik weet nog steeds niet waarom het niet lukt of wanneer het opgelost gaat worden, men is te achterbaks om de werkelijke reden bekend te stellen. Ook krijg ik maar geen antwoord op de vraag wanneer ik het contract kan laten ontbinden. Kijk naar de cijfers en trek je eigen conclusie. Je doet er verstandig aan geen abonnement bij fiber te nemen of af te sluiten.
    R.Hengelman
    22-05-17 Nog steeds geen internet, tv of telefonie, nog steeds geen duidelijkheid over wanneer wel of wat eraan de hand is. Inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld, maar ook die kunnen niets doen. In de kleine lettertjes staat opgenomen dat ze tot 3 maanden het recht hebben om niet te leveren. Dat ze niet leveren is al slecht, maar als ze om welke reden dan ook niet kunnen leveren; Geef dit dan toe en houdt ons niet aan het lijntje!! Ook via de klantenservice (waarbij de service niet te vinden is) kom je geen stap verder en werken incompetente mensen die nog niet eens de moeite nemen om je klacht na te lezen, op wat er zich afspeelt. Gewoon reageren en denken dat ze een zinnig antwoord geven, want dan hebben ze weer aan hun plicht voldaan. Stond vast niet in de beschrijving dat je ook na moet denken bij de antwoorden die je geeft of enige moeite moet doen om het berichten verkeer na te lezen. Eigenlijk zouden ze hier weer op moeten reageren, maar de ervaring leert dat ze dat simpelweg niet doen. Dus ik sluit bij deze het dossier maar en hoop dat ze over de 3 maanden heengaan, zodat ik het contract bij Fiber kan ontbinden.

Case NIET afgesloten, maar WEL de klant laten zitten met de problemen!!!!!!!!!!!!!

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?