Klacht Fiber Nederland: slechte service en misleidende aanbieding

marja

Fiber heeft totaal geen service en komt beloofde aanbiedingen niet na. Er wordt een gratis tv beloofd en later blijkt dat ik dan ook gas af had moeten nemen. Dit klopt totaal niet met de aanbieding op internet. Printscreen hiervan gemaakt en opgestuurd, geen reactie. Bellen....U wordt terug gebeld.... niet dus. On line chat, wordt gewoon afgebroken. Contract opzeggen, 300 euro mevr.Voor een pakketje papieren??? Zijn nu inmiddels een maand verder en ik hoor niets, geen modem, pakketje of wat dan ook. Bij my fiber staat er al die weken al stap 1 van 4.
Schandalig, hier heeft geen mens meer vertrouwen is. Ik verwacht duidelijke antwoorden en niet aan het lijntje worden gehouden.

Aanbiedingen nakomen en goede service en antwoorden. Zo niet ontbinden en de kosten zwart op wit.

Fiber Nederland
    Geachte mevrouw Hammer,U heeft op 9 september jl bij ons de order geplaatst. Op die datum hadden wij de aktie dat u een gratis Philips HD Led TV krijgt wanneer u een all-in-one abonnement bij ons afsluit plus een energiecontract bij 1 de 3 aanbieders met wie wij een heel scherpe deal hebben gemaakt. U heeft echter alleen voor het all-in-one pakket gekozen en niet voor de energieaanbieding. In dat geval geldt de aanbieding voor de gratis TV niet. Wanneer u wilt, kunt u alsnog gebruik maken van deze aanbieding door energie aan het pakket toe te voegen en zo toch in aanmerking komt voor de gratis TV.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden
    marja
    Ik weet pertinent dat het er niet bij stond over energie, want dan had ik meteen geweten dat ik niet op deze aanbieding in kon gaan , omdat ik een contract heb bij mijn huidige energie leverancier. Ik heb de bewuste aanbieding opgezocht en hier een printscreen van gemaakt. Deze heb ik naar Fiber opgestuurd op 29/9. Hier werd niet op gereageerd. Dus deze aanbieding is misleidend!!!!
    marja
    Nederlandse Reclame Code: wettelijke regels voor reclameDe regels voor reclame-uitingen staan in de Nederlandse Reclame Code:
    reclame mag niet misleidend zijn;
    Fiber Nederland
    Geachte mevrouw Hammer,In de periode van 21 september t/m 1 oktober jl hadden wij een speciale aktie die alleen deze 10 dagen geldig was. Iedereen die binnen deze periode een all in one abonnement bij ons afsloot, ontving hierbij een Philips TV of een cadeaubon van Paradigit. U heeft enkele weken voor deze periode een abonnement afgesloten. De printscreen die u gemaakt heeft op 29-9 is dan ook een screenshot van deze 10-daagse aktie en niet van de aktie die van toepassing was op 9 september jl. De aktie die van toepassing was in de periode dat u de order bij ons plaatste, loopt ook op het huidige moment. Dit kunt u terug zien op onze website. Hier ziet u dat er duidelijk wordt aangegeven dat de gratis TV geldt in combinatie met een energie abonnement. Van misleiding is op geen enkele manier sprake. Nogmaals u kunt nog steeds gebruik maken van de energie aanbieding en zodoende aanspraak maken op de gratis TV.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden
    marja
    Dan heeft U niet zelf persoonlijk mijn printscreens bekeken. Daar staat nergens iets over stroom. Dit was een aanbieding van 29 augustus. Voor alle nieuwe Fiber klanten een gratis kado, t.w. een Philips Led Tv. Maar U zal wel weer met een mooi praatje komen, dus zeg ik hierbij mijn abonnement op en weiger de 300 euro te betalen, voor het niets doen, misleidende reclame en een mapje papieren.
    Fiber Nederland
    Geachte mevrouw Hammer,Ik heb zeker wel uw printscreens persoonlijk bekeken. Dit zijn er meerdere die allemaal op 29-09-2014 zijn gemaakt. 1 hiervan is een printscreen van de website kortingscode.nl. Op deze website staat een kopje over de gratis Philips televisie bij Fiber Nederland. Hieronder ook staat een knop met "bekijk aanbieding". Als u hier op drukt, komt u op onze website waar de aanbieding met energie weer duidelijk vermeldt staat.Wij vinden het echt vervelend dat er bij u zoveel onvrede is. Echter kunt u ons niet verwijten dat wij onduidelijk of misleidend zijn geweest want daar is gewoonweg geen sprake van. Daarbij moet ik u er helaas tevens op wijzen dat het niet mogelijk is om op deze wijze en deze pagina uw abonnement op te zeggen.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden
    marja
    Hoe kan ik dan van jullie afkomen? want Jullie hebben overal een antwoord op. Nogmaals ik heb gereageerd op een aanbieding van eind augustus , een tv voor een nieuw lid en niets over energie, bij deze geen discussie. Ik wil jullie niet meer.
    Fiber Nederland
    Geachte mevrouw Hammer,Dat spijt ons om te horen. Wij zijn wel van mening dat onze aanbiedingen heel duidelijk en helder worden gecommuniceerd. Met vriendelijke groet,Tom van der Linden

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?