Klacht Fiber Nederland: Slechte service naar de klant

C Bruijn

Per 4 oktober 2016 ben ik een contract aangegaan bij Fiber Nederland met TV, telefonie en internet. Al vanaf het begin zijn er problemen met alle diensten, mijn telefonie had ik pas in december operationeel, internet lag er regelmatig uit en TV lag regelmatig in storing. Heb het contract per 27 augustus 2018 opgezegd, maar daar was Fiber niet blij mee. Ik heb begin dit jaar contact gehad met de klantenservice en die gaf mij aan dat het contract per 4 oktober liep. Nu heb ik een factuur gekregen voor de maand oktober, omdat Fiber nu aangeeft dat het contract pas per 31 oktober verloopt. Ik heb dit uitgelegd, maar ze sturen gewoon een herinnering. Ik ben helemaal klaar met deze provider en wil van dit gezeik met die gasten af.

Stopt met facturen en aanmaningen te sturen, ik heb al genoeg aangegeven te willen weggaan vanwege slechte service.

C Bruijn
    Daar reageer ik graag op, want heb het abonnement per 27 augustus 2018 opgezegd, dus dat is aan het eind van de kalendermaand.
    C Bruijn
    Hier nogmaals de opzegbrief.
    C Bruijn
    Dit is het toppunt van service. Het is gewoon een schande.
    C Bruijn
    Jammer dat FIBER Nederland zich zo laat zien en dat inkomsten alleen de juiste weg is en niet de service naar mij toe. Jullie hadden mij na al die ellende die ik met jullie heb gehad ook een goed voorstel kunnen doen, of deze kosten kunnen laten zitten voor het vele ongemak wat ik heb gehad. Tot de laatste dag heb ik slechte wifi gehad en heb nu niet bepaald een huis wat wifi signalen weert. Ik woon in een recreatie woning van hout en zou de hele buurt moeten kunnen voorzien van wifi met dit kleine huis.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?