Klacht Fiber Nederland: slechte voorlichting en afspraken niet nakomen.

Harry

Op 28 maart 2015 is glasvezeladviseur MM Felt bij ons langs geweest. Zij kwam met voorlichting over fiber. Wij gaven aan dat wij op dat moment Telfort hadden en wij hetzelfde pakket wilde als bij Telfort. Ook was ons, als we een twee jarig contract zouden tekenen, een tablet beloofd. Ook hebben wij drie dagen geen telefoon en één dag geen televisie en internet gehad. Hieronder vermeld ik de problemen die wij ondervinden met Fiber:
We kunnen we niet meer opnemen, we hebben geen begin gemist en de pauze knop werkt niet na behoren. Ook was ons gezegd dat de telefoon kosten 4 cent per minuut zouden zijn, dit blijkt duurder te zijn. We hebben geen goed bereik met de telefoon, hij kraakt als we bellen, ook werkt de wifi niet na behoren. De televisie blijft op een gegeven moment stilstaan. tablet hebben we niet ontvangen. Na velen malen bellen gaven zij door dat wij moesten mailen, dit gedaan, wij wachten nog steeds op antwoord.

wij willen graag zonder extra kosten van het contract af, aangezien jullie de afspraken niet nakomen.

Geachte heer Thuijs,

Wat vervelend dat u problemen ervaart. Wij zullen contact met u opnemen om te bespreken hoe we dit snel voor u kunnen oplossen.

Harry
    Wij wachten op u telefoontje.
    Graag binnen 5 werkdagen.

Harry Thuijs
    Geachte meneer Thuijs,

Na de benodigde informatie omtrent uw klacht te hebben ontvangen zullen wij vandaag contact met u opnemen om samen tot een oplossing te komen.

De in uw klacht gemelde problemen met uw diensten zien wij echter nog niet terug in uw contact met ons service center waar zij u kunnen helpen om deze problemen en de eventuele storing te verhelpen.

Wij zullen voor het gemak ook onze technische helpdesk even contact met u laten opnemen.

Harry
    Wij zijn inderdaad gebeld door de technische helpdesk van fiber.
    Hebben daar wederom duidelijk gemaakt dat de klachten niet alleen op technisch vlak ligt. Dat de de klachten door verkeerde voorlichting en niet nakomen van de afspraken hierdoor zeker niet opgelost zijn. Er werd weer gezegt dat hij daar niks mee kan. Dit wilde hij doorgeven en ze zullen ons zo snel mogeijk terug bellen. Wij wachten dat telefoontje nog even af. En hopen dan dat er wel goed geluisterd wordt en een oplossing komt.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?