Opgelost door Fiber Nederland: SOMMATIE M.B.T. TERUGSTORTING BORG EN EINDAFREKENING

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 110607
Gebruiker
NL
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,
Tot begin 2015 hebben wij gebruik gemaakt van uw diensten met betrekking tot digitale televisie en Internet. De destijds ontvangen digitale ontvanger hebben wij na het beëindigen van ons abonnement aan Fiber retour gezonden, waarvan wij tevens een bevestiging hebben ontvangen. Ondanks vele telefonische contacten met de klantenservice van Fiber en vele toezeggingen door Fiber in de afgelopen maanden hebben wij tot op heden nog steeds niet onze borg en de eindafrekening mogen ontvangen. Wij zijn nu vijf maanden verder en dit is onacceptabel. Wij ontvangen uiterlijk morgen, vrijdag 22 mei 2015, de borg retour alsmede de eindafrekening. Bij gebreke hiervan zal ik dit na vrijdag 22 mei 2015 direct uit handen geven aan onze advocaat en zullen zij verdere rechtsmaatregelen treffen, waarvan de kosten voor rekening komen van Fiber Nederland B.V.

Vriendelijke groet,
N.L. Delfos-Kloosterman

De oplossing

Graag uiterlijk vrijdag 22 mei 2015 de borg retourneren en de eindafrekening opmaken. Vijf maanden wachten op teruggave van je borg, geen feedback, het afwimpelen en niet juist te woord staan van je klanten is onacceptabel.

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Delfos-Kloosterman,Volgens onze administratie heeft u inderdaad nog recht op uw borg. Wij doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk naar u over te maken.Met vriendelijke groet,Fiber Nederland
  2. Auteur
    NL
    Datum
    Op 21 mei jl. heb ik Fiber, na telefonisch contact die ochtend, nog een uitgebreide e=mail gezonden, waarop ik geen enkele reactie heb ontvangen. Zeer teleurstellend. Fiber weet niet wat het woord 'service' betekent, zij nemen (klachten van) klanten niet serieus, zijn niet betrokken en doen geen enkele moeite telefonisch of schriftelijk te reageren. Vandaag is in ieder geval de brief van onze advocaat verzonden aan Fiber.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Delfos,

    Zoals net telefonisch besproken zullen wij de borg volgende week op uw rekening storten.

    Onze excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  4. Auteur
    NL
    Datum
    Op 30 juni 2015 is inderdaad onze borg teruggestort. Heel jammer dat er een half jaar niet wordt geluisterd naar een klant en dat eerst na tussenkomst van een advocaat Fibre 'actie' wordt ondernomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen