Klacht Fiber Nederland: Stilstaand beeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 125757
Gebruiker
Samsung
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De laatste tijd staat het beeld weer vaker stil. De tijd wordt wel korter. Als het beeld dan weer beweegt zit het geluid er naast. Je moet dan eerst weer op de zenderknop drukken voor synchronisatie.

De oplossing

Ik wil van het irritante stilstaand beeld af.

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Severein,

    We hebben geprobeerd u te bellen, maar kregen helaas geen gehoor. De oplossing voor het probleem wat u beschrijft, wordt op korte termijn verwacht. Mocht u nog vragen hebben kunt u telefonisch contact met ons opnemen of een vraag stellen op MyFiber.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Samsung
    Datum
    Klacht is nog niet verholpen. Problemen doen zich nog steeds voor.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Severein,

    Zoals net telefonisch besproken zijn wij druk bezig met het verhelpen van de storing. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  4. Auteur
    Samsung
    Datum
    Fiber heeft inderdaad contact opgenomen maar verder dan een mondelinge reactie is het niet gekomen. Ik stap dan ook over naar een andere provider, die mij wel goed beeld kan garanderen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Samsung
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen