Klacht Fiber Nederland: stilstaand beeld

Klachtnummer
# 133076
Gebruiker
injovi
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het beeld blijft om de haverklap stil staan. Mis zo dus telkens een gedeelte van het programma wat ik aan kijken ben. Wifi is ook slecht

De oplossing

Ik zou liefste van mijn contract af willen en weer terug naar kabel willen

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Aman,

    We hebben telefonisch contact met u gezocht. Helaas kregen we geen gehoor. In MyFiber vindt u een bericht over deze storing.

    Groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    injovi
    Datum
    nee als jullie de telefoon iets langer laten overgaan of antwoord geven als ik oppak word het iets makkelijker. Ik heb opgepakt namelijk maar hoorde niks
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Aman,

    Mochten er nog problemen zijn met de televisie, vragen we u het ticket in MyFiber te heropenen.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen