Opgelost door Fiber Nederland: storing en wachtijd aan de telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 199188
Gebruiker
BVR86
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Niet te spreken over de wachttijd om iemand van de klantenservice aan de lijn te krijgen inmiddels 45 min zonder iemand te hebben gesproken.
Doordat er een internet en telefonie storing is helaas mijn mobiele bundel aan het verbruiken.
Waarom word de storing niet op hun website vermeld...

Bedankt voor het bederven van mijn vrije avond FIBER.!!!! :-)

De oplossing

Geld terug ivm verbruik mobiele bundel en voor het niet kunnen gebruiken van internet en vaste telefoon.

Tevens is het.gewenst dat de wachttijd aan de telefoon wordt verkort!!!

7 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer van Rijn,

    Excuses voor de ongepaste wachttijden, wij kampen op dit moment met storingen binnen onze service desk.

    Wij zien dat er gister een netwerkverbetering op uw adres gepland stond. Wij hadden een email aan u hierover gestuurd.

    Dit zou ervoor zorgen dat u maximaal een paar minuten zonder televisie en internet zou zitten.

    Heeft dit langer geduurd? Werkt alles weer naar behoren nu?

    Wij horen graag van u,

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    BVR86
    Datum
    Beste medewerker van Fiber,

    Dat er werkzaamheden waren dat was ons bekend. Maar in de brief die we van u kregen stond dat het een paar minuten zou duren. In mijn ogen is van -+ 17:00 tot ergens in de nacht geen paar minuten.

    Het probleem met de klantenservice is al langer van toepassing aangezien we afgelopen maanden vaker contact hebben gehad.

    Internet en telefoon doen het inmiddels weer.

    Maar ik verwacht wel een compensatie van u!!

    Met vriendelijke groet,

    Bas van Rijn
  3. Auteur
    BVR86
    Datum
    Geachte medewerker,

    Nog een vraag. Na meer dan 60 min in de wacht te hebben gestaan werd er opgenomen en de verbinding verbroken. Wat was de reden hiervan? Dit was alles behalve netjes!

    Met vriendelijke groet,

    Bas van Rijn
  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer van Rijn,

    Excuses voor de ontstane situatie, wij zullen dit onderzoeken en kijken of hier schuld is aan systeem of persoon.

    Wij zullen een compensatie verzoek indienen voor de diensten die u voor 5 dec mist.

    Wij hopen u hiermee genoeg te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  5. Auteur
    BVR86
    Datum
    Ik ben tevreden met het deel van de gemiste diensten.
    Ook heb ik meer dan een uur met mijn mobiele telefoon 0623487174 gebeld en wil daar ook een vergoeding of compensatie voor.

    En gaan jullie nog wat doen aan de klantenservice? Jullie gaan niet in op mijn klacht dat die al langere tijd slecht bereikbaar is!?

    MvG
  6. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer van Rijn,

    Wij hebben verbeteringen lopen om de klantenservice beter bereikbaar te maken, wij snappen inderdaad dat dit om dit moment onacceptabel is.

    Voor de kosten van u mobiel zullen we ook compenseren omdat wij inderdaad niet bereikbaar waren.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  7. Auteur
    BVR86
    Datum
    Tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BVR86
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen