Opgelost door Fiber Nederland: Storing en zijn niet bereikbaar

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 290585
Gebruiker
Aalderink1981
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn ouders hebben al 2 weken geen internet, tv en telefonie. Netwerkbeheerder is geweest. Modem is stuk. Moet een nieuwe. Zou binnen 2/3 werkdagen worden geleverd. Niks ontvangen. App ik daarna omdat ze telefonisch helemaal slecht bereikbaar zijn. Krijg eerst antwoord dat we modem moeten resetten terwijl al geconcludeerd is dat de modem niet werkt. Geef dat aan en daarna geen enkele reacties meer op meerdere berichten.

De oplossing

Een werkende modem en dat de 2 weken zonder alles niet in rekening worden gebracht

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Aalderink,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Momenteel zijn we bezig om de storing op te lossen. Wij hebben gevraagd om een user aan te maken zodat we de instellingen kunnen nalopen.

    Kunt u een user aanmaken en dit terugkoppelen aan ons? Alvast bedankt voor de medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aalderink1981
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk hebben we de juiste oplossing gekregen en doet alles het weer. Wel jammer dat we geen vergoeding hebben gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen