Opgelost door Fiber Nederland: Storing en zijn niet bereikbaar

sad Opgelost
Aalderink1981

Mijn ouders hebben al 2 weken geen internet, tv en telefonie. Netwerkbeheerder is geweest. Modem is stuk. Moet een nieuwe. Zou binnen 2/3 werkdagen worden geleverd. Niks ontvangen. App ik daarna omdat ze telefonisch helemaal slecht bereikbaar zijn. Krijg eerst antwoord dat we modem moeten resetten terwijl al geconcludeerd is dat de modem niet werkt. Geef dat aan en daarna geen enkele reacties meer op meerdere berichten.

Een werkende modem en dat de 2 weken zonder alles niet in rekening worden gebracht

Fiber Nederland
    Geachte heer Aalderink,

Hartelijk dank voor uw bericht. Momenteel zijn we bezig om de storing op te lossen. Wij hebben gevraagd om een user aan te maken zodat we de instellingen kunnen nalopen.

Kunt u een user aanmaken en dit terugkoppelen aan ons? Alvast bedankt voor de medewerking.

Fiber Nederland

Aalderink1981
Uiteindelijk hebben we de juiste oplossing gekregen en doet alles het weer. Wel jammer dat we geen vergoeding hebben gekregen

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?