Klacht Fiber Nederland: Storing internet en tv

Klachtnummer
# 118843
Gebruiker
Molsberger
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Totaal geen verbinding 48 uit . klacht ligt bij KPN volgens Fiber ,maar ik heb toch een contract met Fiber niet met KPN 2 x over 35 en 45 min inde wacht probleem niet opgelost , En nu ?????? Interesseert ze niks op de vraag kan ik ook wachten met betalen . Reactie zou ikniet doen dan word je afgesloten ... Mmmmm dat ben ik nu ook al . Gr F . Molsberger Almere

De oplossing

Hebben ze niet

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Molsberger,

    Er is nu een noodoplossing aangelegd zodat u bent voorzien van internet. Voor de televisie nemen we morgen opnieuw contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Molsberger,

    We hebben net telefonisch van u vernomen dat de televisie ook werkt. Wij gaan er van uit dat de klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen