Klacht Fiber Nederland: te vroeg afgesloten alles in 1 pakket tijdens overstappen

Klachtnummer
# 198320
Gebruiker
Copeg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29 oktober 2016 heb ik het contract voor mijn alles in 1 pakket bij fiber opgezegd. Vanaf 1 december zou ik worden afgesloten. Echter 30 november vroeg in de ochtend bleek ik al geen gebruik meer te kunnen maken van het netwerk van Fiber.
Telefonisch contact opgenomen met Fiber 55 minuten in de wacht gestaan. Tijdens dit gesprek werd mij verteld dat ik gewoon aangesloten was.. Het zou aan het glasvezel liggen. Glasvezel modem aan en uit zetten zou de oplossing moeten zijn en anders terugbellen. Probleem loste zich niet op dus weer bellen nu bijna 30 min in de wacht.
Werd me nu doodleuk gezegd wel te vroeg zijn afgesloten en dit kon niet worden hersteld. Wenste dit niet te doen. Koste teveel tijd
Geen internet geen tv en geen huistelefoon maar wel betalen

De oplossing

Ik wil dat Fiber deze dag waar ik geen gebruik heb kunnen maken van het netwerk en wel heb betaald mij terugbetaald
Tevens de gemaakte bel kosten

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste mevrouw,

    Excuses dat dit fout is gegaan! Wij zullen u dan ook meteen compenseren voor de periode van 30-11 tot 1-12. Wij hebben meteen een compensatie doorgevoerd.

    Hopen u hiermee genoeg te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen