Klacht Fiber Nederland: Telefoon: mijn moeder van 85 kan niet meer gebeld worden. Veel beloven weinig doen

Klachtnummer
# 172542
Gebruiker
A.H.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn moeder is 85 en afhankelijk van telefoon. Zij heeft ook alarmering via Sensire. Als zij in nood is kan zij via een polsband alarm maken en zij wordt dan door de hulpdienst via een intercom gebeld. Sinds Fiber de zaak aangesloten heeft kan zij niet meer gebeld worden. Al tig keer met fiber gebeld. Elke keer beloftes. Helaas geen resultaat. Moet er een user aangemaakt worden met de fritzbox. Moeten wij zelf doen. Gaat helaas niet. Moeder geen laptop. GSM gaat niet. Dan maar monteur laten inplannen. Schande!!! Op kosten van moeder. Product werkt niet dus klant betaald. Omgekeerde wereld. Net weer gebeld (15-06. 20.00 uur) Monteur wil niet komen. Nummerbehoud moet aangevraagd worden. Weer zoveel dagen..... Ik hoop toch echt niet dat mijn moeder in die tussentijd een been breekt of erger.... Fiber bedankt!!

De oplossing

Dat mijn moeder zo snel mogelijk weer gebeld kan worden.
Bij alsnog monteur geen kosten en liefst inmiddels compensatie voor alle telefoontjes.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Meerbeek,

    Inmiddels is het dossier voor u opgepakt.

    Tijdens dit proces zullen wij contact met u houden. Dit dossier blijft in behandeling staan.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen