Opgelost door Fiber Nederland: televisie Fiber

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133091
Gebruiker
dhr visser
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op Zondagavond 11-10-2015 bemerkte ik bij thuiskomst ,dat ik geen televisiesignaal meer had van Fiber.Ik heb hiervoor Maandag 12-10-2015 naar klantenservice gebeld die me doorverbond met de Technische Dienst,omdat dit volgens hun een technisch probleem zou betreffen. Ik werd doorgeschakeld met een zekere Thomas en heb het probleem uitgelegd, na wat vragen bleek de klacht helaas niet zijnopgelost.Vervolgens zou het kunnen zijn dat de afstandsbediening wel eens mogelijk stuk kon zijn en er een nieuwe geleverd moest worden ,dit kon wel eens enkele werkdagen duren .Op mijn vraag waarom dit zo lang moet duren ,en de afstandbediening niet binnen een dag geleverd kon worden ,omdat ik dan een paar dagen zonder televisie zou komen te zitten, kreeg ik als antwoord dat ik maar ergens anders tv moest gaan kijken.waarop ik antwoordde dat dit klantonvriendelijk overkomt dreigde die Thomas om het gesprek te beëindigen ,ondertussen zit ik nog steeds met de klacht en zonder tv

De oplossing

-Dat de klacht zo spoedig mogelijk wordt opgelost door Fiber zonder bijkomende kosten
- Geen abbonementskosten worden gerekend voor de dagen dat ik geen televisie kon
kijken
- Grote bos bloemen voor de ongemakken en klantonvriendelijk gedrag van het personeel van Fiber

6 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Visser,

    Ondertussen heeft u de afstandsbediening binnen. Graag vernemen we van u nog even wanneer u telefonisch te bereiken bent, zodat we de klacht met u kunnen bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    dhr visser
    Datum
    Ik ben overdag bereikbaar op mijn vaste telefoonaansluiting
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Visser,

    We hebben u vandaag geprobeerd te bellen, maar kregen helaas geen gehoor.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  4. Auteur
    dhr visser
    Datum
    Gaarne zou ik van u een datum en tijd willen weten wanneer u mij gaat bellen, zodat ik u te woord kan staan ,en hopelijk gezamelijk tot een oplossing komen over deze klacht
  5. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Visser,

    Naar aanleiding van ons gesprek sluiten we deze klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  6. Auteur
    dhr visser
    Datum
    Telefonisch tot een overeenkomst gekomen met Fiber,en prima opgelost daarmee is wat mij betreft de klacht gesloten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dhr visser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen