Klacht Fiber Nederland: Terug kijken en kijk vanaf begin lukt vaak niet.

Klachtnummer
# 632315
Gebruiker
B.J. van Wieringen
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Wij kunnen programma´s regelmatig niet terugkijken of kijken via begin gemist. Op 26 juli 2022 is de apparatuur geïnstalleerd en ontvangen wij signaal. Na een aantal telefonische meldingen over deze klacht is de eerste e-mail met de klacht verzonden op 25 oktober 2022 Zij bevestigen het bestaan van deze klacht en zijn daarover in gesprek met Canal Digitaal. Na diverse e-mails waarin ik aandring op een spoedige oplossing van het probleem zonder resultaat heb ik Fiber Nederland wanprestatie verweten en dat ik het jaarcontract eenzijdig opzeg. Zij vinden dat flauwe kul omdat, zo stellen zij, wij altijd nog Live TV kunnen kijken. Wederom aangedrongen op een spoedige oplossing. Fiber Nederland stelt in een antwoord dat bij een eenzijdige opzegging kosten verbonden zijn. Op jullie website lezen wij met hele grote letters "Thuisblijven...waarom? Kijk uw programma’s lekker terug, waar en wanneer u maar wilt." Maar op die e-mail wordt niet meer inhoudelijk gereageerd.

Gewenste oplossing

In een spoedige oplossing hebben wij geen vertrouwen meer. Meewerken in een opzegging met wederzijds goedvinden is naar onze mening de enige oplossing.

6 reacties

  1. Auteur
    B.J. van Wieringen
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    B.J. van Wieringen
    Datum
    Klantnummer FP308057.
    er is de laatste weken geen reactie van u ontvangen Dan blijft het inderdaad van uw kant erg stil. Waarschijnlijk legt u mij reacties, e-mails e.d.in de GGenW bak. kijkt u daar maar eens in. Sinds het begin van de problemen laat u door uw reactie blijken het probleem niet op te lossen.

    U levert een wanprestatie. Ik zeg het contract met onmiddellijke ingang op met inachtneming van drie weken; het contract eindigt op 31 december 2022. Ik bevestig de opzegging ook per brief.

  3. Auteur
    B.J. van Wieringen
    Datum
    Fiber.nl is hoogst verbaasd, zij zijn van mening dat de problemen opgelost zijn. Zij vragen wat de problemen zijn. In mijn optiek een herhaling van zetten. Toch de moeite genomen wederom recente problemen aan de kaak gesteld en hen wanprestatie verweten. Het opzeggen van het contract wordt doorgezet maar daar reageert Fiber.nl niet meer op.
  4. Auteur
    B.J. van Wieringen
    Datum
    Hallo Fiber.nl

    Wij wachten nog steeds op antwoord op onze e-mail van 11 december 2022.
    Wij gaan er maar van uit dat wie zwijgt toestemt.
  5. Auteur
    B.J. van Wieringen
    Datum
    Dit lijkt ons zinloos. Fiber Nederland reageert niet op Klachtenkompas. Heeft nu per e-mail voor de 4e keer gemeld dat het probleem is opgelost. Maar dat is niet zo. Het contract heb ik eenzijdig opgezegd wegens wanprestatie maar dat komt niet bij Fiber aan. Zij ontkennen de wanprestatie niet maar lossen het probleem ook niet op.
  6. Auteur
    B.J. van Wieringen
    Datum
    Fiber Nederland reageert in het geheel niet meer. Jammer, zo komt er nooit een oplossing.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen