Klacht Fiber Nederland: Terug kijken en kijk vanaf begin lukt vaak niet.
Details
Klacht
Wij kunnen programma´s regelmatig niet terugkijken of kijken via begin gemist. Op 26 juli 2022 is de apparatuur geïnstalleerd en ontvangen wij signaal. Na een aantal telefonische meldingen over deze klacht is de eerste e-mail met de klacht verzonden op 25 oktober 2022 Zij bevestigen het bestaan van deze klacht en zijn daarover in gesprek met Canal Digitaal. Na diverse e-mails waarin ik aandring op een spoedige oplossing van het probleem zonder resultaat heb ik Fiber Nederland wanprestatie verweten en dat ik het jaarcontract eenzijdig opzeg. Zij vinden dat flauwe kul omdat, zo stellen zij, wij altijd nog Live TV kunnen kijken. Wederom aangedrongen op een spoedige oplossing. Fiber Nederland stelt in een antwoord dat bij een eenzijdige opzegging kosten verbonden zijn. Op jullie website lezen wij met hele grote letters "Thuisblijven...waarom? Kijk uw programma’s lekker terug, waar en wanneer u maar wilt." Maar op die e-mail wordt niet meer inhoudelijk gereageerd.Gewenste oplossing
In een spoedige oplossing hebben wij geen vertrouwen meer. Meewerken in een opzegging met wederzijds goedvinden is naar onze mening de enige oplossing.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.