Klacht Fiber Nederland: Terugdraaien jaarcontract

Klachtnummer
# 179448
Gebruiker
KristelB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is dat het niet bespreek is met Fiber om een afgesloten jaarcontract te herzien aangezien de aangeboden diensten niet te leveren blijken te zijn op het betreffende adres. Het product is in eerste instantie besteld omdat het wel als beschikbaar staat aangegeven op de website. Echter blijkt dit niet het geval.
Helaas kom ik niet verder dan de Klantenservice om dit bespreken met het bedrijf.
De reden tot het weigeren van herziening van het jaarcontract (door de klantenservices) is omdat het herroepingsrecht (2 weken na bestellen) is verlopen. Ik vind dit niet helemaal eerlijk aangezien wij het installatiepakket pas na 4 weken na bestelling hebben ontvangen en er toen ook pas achterkwamen dat wij die aansliting niet hadden. Ik wil dit misverstand of de aansluiting wel of niet aanwezig is graag bespreekbaar maken en kijken of we tot een andere oplossing kunnen komen dan het jaarcontract af te kopen.

De oplossing

Ik verlang dat het contract per direct wordt stopgezet en dat ik de kosten van EUR 49,95 van het installatiepakket en de betaling op 25 juli a EUR 9,95 terug krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Boing,

    Reeds hebben wij uw klacht behandeld.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen