Klacht Fiber Nederland: Tussentijds opzeggen van het contract

Klachtnummer
# 109839
Gebruiker
D.K.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds wij een contract hebben bij Fiber heb ik al op mijn bovenverdiepingen geen internet,verschillende malen contact opgenomen met hun klantenservice maar nooit een goed antwoord of helemaal geen antwoord ontvangen. De verkopers deden het doen voorkomen alsof het allemaal heel makkelijk te installeren was maar helaas bleek dit niet het geval. Nu is het zo dat onze woonkamer op de 2e verdieping zit maar dit moet volgens mij geen probleem zijn. Ook al een aantal keer gebeld om te vragen hoe het zit met tussentijds opzeggen maar ook daarop helaas geen goed antwoord gekregen. kort samen gevat is Fiber Nederland een bedrijf waar je dus zeker geen contract moet afsluiten. Ze beloven gouden bergen maar in de praktijk is het alleen maar frustratie en ellende.

De oplossing

Mijn contract kosteloos ontbinden. of leveren wat ze beloven.

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste meneer en mevrouw Kuijer,Net hebben we telefonisch het één en ander besproken. Later vandaag of anders morgen nemen we opnieuw contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    D.K.
    Datum
    beste bv. fiber. Er is inderdaad nu eindelijk telefonisch contact geweest, wat er toen besproken is zal ik nu hier niet openbaar maken. Het komt er in ieder geval op neer dat wij jullie nog een kans geven om te leveren wat jullie de klanten voor houden. Mvg dk
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Kruijer,

    Onze welgemeende excuses, maar we zijn er nog niet aan toegekomen om dit intern te bespreken. Eind deze week of uiterlijk begin volgende week nemen we hierover contact met u op.

    Bedankt voor het geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen