Klacht Fiber Nederland: Tv storing vanaf aansluiting die nu al 5 weken duurt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 435258
Gebruiker
Middenraai
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sind begin abbonement op 28-02-2020 heb ik niet functionerende tv blokjes in beeld en strepen bij gebruik van internet op andere apparaten in huis ook haal ik maar 100mb upload van de geadverteerde 1000.

Ik heb dit direct op de aansluitdatum al aangegeven. Helaas zijn we nu ruim 5 weken en een aantal monteurs verder en is er nog steeds niets opgelost en word er ook van mij verwacht blijkbaar dat ik er zelf telkens achteraan zit want zelf komt fiber nederland met geen enkele update over het probleem.

Contract afgelopen week willen laten ontbinden omdat fiber nederland geen degelijk product kunnen leveren en wettelijk in verzuim zijn.

Wat doet fiber nederland, ik krijg een mail terug waarin fiber nederland de wettelijke aspecten negeerd en zegt dat ik mijn contract niet kosteloos kan annuleren ?

Kom op waar zijn we mee bezig fiber nederland !

Gewenste oplossing

Contract alsnog laten ontbinden en compensatie op abbonements gelden voor de tijd dat dit niet heeft gewerkt. Vanaf aansluitdatum dus.
Geboden oplossing
Fiber Nederland pakt totaal geen verantwoordelijkheid voor dit probleem, weigert het contract te laten verbreken en blijft de status geven van we zijn er zogenaamd mee bezig. Nou ja 9 weken verder lijkt me dit wel duidelijk, Fiber Nederland kan de storing niet oplossen maar wil het contract niet verbreken. Fiber Nederland kiest er dus bewust voor om de klant de dupe te laten worden voor een paar centen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Wij hebben getracht om uw storing te verhelpen, we hebben daarvoor wel uw medewerking nodig. Mocht blijken dat we uw storing dan niet kunnen verhelpen, zullen wij coulant omgaan met uw contracttermijn en compensatie.
  2. Auteur
    Middenraai
    Datum
    Beste fiber nederland u vroeg mij te reageren op uw mail wat betreft het helpen oplossen van de storing.

    Helaas zijn we inmiddels alweer 9 dagen verder en blijft het wederom vanaf uw kant compleet stil we worden niet op de hoogte gehouden niets.

    Hoelang houd u ons nog aan het lijntje?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen