Klacht Fiber Nederland: valse belofte aansluiten

stephansobari

ik ben erin getrapt om een aansluiting te nemen bi Fiber. Ik ben nu inmiddels meer dan een halfjaar verder en nog steeds geen glasvezelkabel. Een handig commercieel verkoopmannetje aan de deur beloofde mij dat aansluiten geen probleem was. Ik heb aangegeven dat ik goed bij huidige provider zat en geen gedoe wilde met overstappen. Maar de valse belofte dat het geen enkel moeite kostte komen ze niet na. Hij gaf aan dat er een persoonlijk glasvezelkabel er al lag!!hierover heeft hij dus gewoon gelogen om mijn zieltje te winnen. Met als gevolg g een hele hoop gedoe om over te stappen, daar waar ik aangaf dat ik juist daar geen zin in had. Klantenservice is ook zwaar onder de maat, voel me niet gehoord en geholpen. Ik ben klaar met ze en wil het niet eens meer.
#oplichting #fibernederland #nietjebeloftennakomen #slechteservice

Contact opnemen met mij, en het aangesmeerde contract laten ontbinden en dit zo snel mogelijk en aansluitingskosten terug gestort krijgen, omdat er in feite niks is aangesloten!

Geachte meneer van de Louw,

Zoals net telefonisch besproken zullen we komende week opnieuw contact met u opnemen.

stephansobari
    tot op heden nog niet terug gebeld!
    service is echt zwaar onder de maat!
    het irriteert mij en ik erger me er kapot aan dat er nog steeds niks opgelost is!
    Geachte meneer van de Louw,

Zoals telefonisch besproken zullen we de aansluiting niet doorzetten. We hopen dat u tevreden bent met deze oplossing.

stephansobari
    Ik wil ook mijn aansluitingskosten teruggestort zien, aangezien er niks is aangesloten! Ik vind niet dat jullie die kosten op mij kunnen verhalen! Het is niet mijn fout dat de kabel er niet ligt zoals jullie verkoper destijds aangaf van wel en zou ik er niet de dupe van moeten worden! Dus wil ik het afgeschreven bedrag hiervoor teruggestort zien!
    Geachte meneer van de Louw,

We zullen uw verzoek morgen bespreken en vervolgens contact met u opnemen.

Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?