Klacht Fiber Nederland: valse informatie door verkoper aan de deur

maclaud

Verkoper geeft aan dat de glasvezel eerst geïnstalleerd moet worden en dat dan pas mijn huidige contract met KPN kan worden opgezegd. Nu blijkt dat het contract met Fiber ingaat op het moment de installateur is ingehuurd en ik dus 5 maanden met dubbele kosten zit wat een slechte voorlichting. Klanten service geeft aan dat er een gewenste datum ingevuld had kunnen worden. Dit heb ik zelf ook niet goed gezien maar het kwam goed zei de verkoper ( Robin ).

Ik zou graag zien dat de gewenste datum wordt verplaatst ,zoals mij ook mondeling is toegezegd, naar de datum waarop KPN niet meer levert.

Fiber Nederland
    Beste mevrouw Stekelenburg,Wij zullen kijken wat de mogelijkheden in deze zijn en komen hier op terug.MVG,
    Barbara de Bont
    maclaud
    Beste Barbara, ik ben benieuwd hoe hier op terug gekomen gaat worden vooralsnog niets van vernomen.Ik ben wel blij dat u een reactie heeft achtergelaten maar het kan toch niet zo zijn dat het daarmee is afgedaan. In afwachting verblijf ik, Claudia
    Fiber Nederland
    Beste Claudia,wij zijn de mogelijkheden nog even aan het bekijken. We komen hier snel op terug.MVG,Barbara
    maclaud
    Hoi Barbara, is er al een oplossing ik krijg nu rekeningen om aansluitkosten te betalen deze heb ik gestorneerd graag een oplossing met vr gr claudia
    maclaud
    Ik ben ontevreden omdat Fiber blijft zeggen een contract is een contract. Ze gaan niet mee met het argument dat ik nog tot april onder contract sta bij KPN. Blijkbaar zijn ze niet verantwoordelijk voor de mensen die aan de deur een contract afsluiten. Jammer dat het zo loopt

maclaud

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?