Klacht Fiber Nederland: Verborgen kosten Fiber Fype

Klachtnummer
# 64339
Gebruiker
Tony Lamer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als er een verkoper van Fype / Fiber langs komt, stuur hem dan gelijk weg!
Ze hebben goede maandelijkse tarieven en alles wordt volgens hun gebruiksklaar opgeleverd. Nou mooi niet dus, utp kabels extra voor betaald. Voor twee ruimtes 300 euro incl. een wireless modem. Ook niks over gezegd! Nou wilde ik een extra kastje voor een tv, opgebeld en ging 5 euro per maand kosten. Daarna weer voor 150 euro kabels aangelegd. Bel ik ze net op voor een kastje te bestellen, komt er ineens weer 160 euro bij! Of contract opnieuw afsluiten voor 10 euro per maand meer kom ik op 65 euro uit. En mijn broer gaat voor hetzelfde verhaal 55 euro per maand betalen. Daar zouden ze ook alles aansluiten, mooi niet ook 250 euro extra aansluitkosten moeten maken! Die was voor 24 x 5 eurobgoedkoper overgestapt van kpn naar Fiber en die is nu ook duurder uit. Dus trap er niet in mensen!

De oplossing

Zoals afgesproken voor een kastje 5 euro per maand ipv 160 euro extra kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Lamers,Wij hebben u klacht ontvangen. Ik zal uitzoeken wat hier aan de hand is en u over een mogelijk oplossing berichten.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen