Opgelost door Fiber Nederland: verkeerd voorgelicht door verkoper van fiber
Details
Klacht
Wij hebben hier iemand aan de deur gehad en die kwam voor fiber.Alles werd mooi verteld.Draadloze tv,s boven,geen storingen (beter als KPN)De router konden wij blijven gebruiken en de kastjes voor draadloos tv boven ook want,die hadden wij zelf aangeschaft via kpn.Dat was geen probleem.Heb hier verscheidene keren over gebeld en gemaild met Fiber.En dat ik heel graag van het contract af wil en graag weer terug wil naar kpn.Qua services en alle voorzieningen veel beter als fiber.Wat die verkoper ons heeft verteld klopt helemaal niks van.We moesten een nieuwe router kopen,draadloze tv,s voor boven kan helemaal niet bij Fiber,Ook maakt de klantenservice zich overal heel gemakkelijk van af.Ook zouden wij een tablet krijgen en iedere keer als wij daarvoor bellen krijgen wij te horen ja de levering heeft vertraging opgelopen .nog steeds niks dus.De afstandbediening zou je kunnen instellen op de tv met code nou lukt dus ook niet.
Gewenste oplossing
Na verschillende telefoongesprekken en mailtjes contact gezocht met hun en wij willen heel graag weer terug naar KPN.Ze zeggen zelf ook dat wat de verkoper zei dus niet overeenkomt met hun diensten.Heb nogmaals aangegeven als er iemand van hun langs komt dat ze dan de waarheid moeten vertellen.Maar je wordt afgescheept en er wordt gewoon gezegd we kunnen niks voor u doen.Dolgraag zou ik weer terug willen naar kpn.Nog 2 jaar bij fiber gaat m echt niet worden.Je betaald voor diensten die dus niet werken.Ook is de klantenservice van kpn beter bereid te helpen en komen wel met oplossingen!!!!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.