Opgelost door Fiber Nederland: verkeerd voorgelicht door verkoper van fiber

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64751
Gebruiker
Benniebooy
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Wij hebben hier iemand aan de deur gehad en die kwam voor fiber.
Alles werd mooi verteld.Draadloze tv,s boven,geen storingen (beter als KPN)De router konden wij blijven gebruiken en de kastjes voor draadloos tv boven ook want,die hadden wij zelf aangeschaft via kpn.Dat was geen probleem.Heb hier verscheidene keren over gebeld en gemaild met Fiber.En dat ik heel graag van het contract af wil en graag weer terug wil naar kpn.Qua services en alle voorzieningen veel beter als fiber.Wat die verkoper ons heeft verteld klopt helemaal niks van.We moesten een nieuwe router kopen,draadloze tv,s voor boven kan helemaal niet bij Fiber,Ook maakt de klantenservice zich overal heel gemakkelijk van af.Ook zouden wij een tablet krijgen en iedere keer als wij daarvoor bellen krijgen wij te horen ja de levering heeft vertraging opgelopen .nog steeds niks dus.De afstandbediening zou je kunnen instellen op de tv met code nou lukt dus ook niet.

De oplossing

Na verschillende telefoongesprekken en mailtjes contact gezocht met hun en wij willen heel graag weer terug naar KPN.Ze zeggen zelf ook dat wat de verkoper zei dus niet overeenkomt met hun diensten.Heb nogmaals aangegeven als er iemand van hun langs komt dat ze dan de waarheid moeten vertellen.Maar je wordt afgescheept en er wordt gewoon gezegd we kunnen niks voor u doen.Dolgraag zou ik weer terug willen naar kpn.Nog 2 jaar bij fiber gaat m echt niet worden.Je betaald voor diensten die dus niet werken.Ook is de klantenservice van kpn beter bereid te helpen en komen wel met oplossingen!!!!

10 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Booy,Wij hebben u klacht ontvangen en zullen hierover contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden - Fiber Nederland
  2. Auteur
    Benniebooy
    Datum
    Wij wachten af.Ben benieuwd wanneer ik reaktie krijg
  3. Auteur
    Benniebooy
    Datum
    Heb nog steeds geen reactie gehad.Zelfs nog keertje mail gestuurd maar,nog geen reaktie gehad van hun.
  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer Booy,Heeft één van onze medewerkers inmiddels al contact met u gezocht? Ik verneem graag uw reactie.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden - Fiber Nederland
  5. Auteur
    Benniebooy
    Datum
    Helaas hebben ze nog steeds geen contact gezocht met ons.geen enkele medewerker heeft iets laten horen.
  6. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer Booy,Dat is geen goede zaak. Ik ga er gelijk achteraan.Met vriendelijke groet,
    Tom van der Linden - Fiber Nederland
  7. Auteur
    Benniebooy
    Datum
    hopen dat het nu snel opgelost kan worden .wij wachten weer af
  8. Auteur
    Benniebooy
    Datum
    en inmiddels weer vijf dagen verder en nog totaal geen reaktie gehad.Zal blij zijn als ik van dit contract af kan.Wat een waardeloze provider.Zal er dan ook zeker geen reklame voor maken!!!!!
  9. Auteur
    Benniebooy
    Datum
    Een vriendelijke medewerker heeft mij geholpen.En de problemen zijn netjes verholpen.lang geduurd maar toch gelukt,
  10. Auteur
    Benniebooy
    Datum
    Wil de medewerker die ons heeft geholpen en met veel geduld bedanken.alles werkt nu zoals t moet.Jammer dat het op deze manier moest maar, als ze ons direkt zo hadden geholpen als deze medwerker was het veel eerder opgelost en had een boel ergernis gescheeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benniebooy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen