Klacht Fiber Nederland: Verkeerde pakket geen glasvezel maar een telefoonlijn aansluiting
Details
De klacht
Ik heb voor Fiber lees glasvezel gekozen omdat ze snel internet aanbieden met een mooi pakket type 2 tot mijn grote verbazing krijg ik een modem voor een telefoonaansluiting, ik gebeld na 25 minuten iemand aan de lijn en vrij bod afgepoeierd met de mededeling dat heb je besteld daar kunnen we niet meer aan doen pech, ik om een monteur gevraagd heb voor toch dan te laten installeren, ik zou hierop terug gebeld worden binnen 2 dagen na 4 dagen zelf gebeld volgende dag een monteur, vertelde dat hij dit probleem vaker gehad had en dit kwam door de site die dit slecht beschreven had maar kon verder niets doen omdat mijn telefoon aansluiting te oud was en er eerst een KPN monteur langs moet komen, mijn glasvezel aansluiting zit 1 meter van alles wat nodig is, ik ben verbaast dat dit kan in 2016 advies zoek verder en laat dit bedrijf links liggenDe oplossing
ik wil graag dat al moet ik wat bij betalen dit opgelost wordt en ze mij op glasvezel aansluiten meer nietUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.