Klacht Fiber Nederland: Verkeerde pakket geen glasvezel maar een telefoonlijn aansluiting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 183912
Gebruiker
Erik
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor Fiber lees glasvezel gekozen omdat ze snel internet aanbieden met een mooi pakket type 2 tot mijn grote verbazing krijg ik een modem voor een telefoonaansluiting, ik gebeld na 25 minuten iemand aan de lijn en vrij bod afgepoeierd met de mededeling dat heb je besteld daar kunnen we niet meer aan doen pech, ik om een monteur gevraagd heb voor toch dan te laten installeren, ik zou hierop terug gebeld worden binnen 2 dagen na 4 dagen zelf gebeld volgende dag een monteur, vertelde dat hij dit probleem vaker gehad had en dit kwam door de site die dit slecht beschreven had maar kon verder niets doen omdat mijn telefoon aansluiting te oud was en er eerst een KPN monteur langs moet komen, mijn glasvezel aansluiting zit 1 meter van alles wat nodig is, ik ben verbaast dat dit kan in 2016 advies zoek verder en laat dit bedrijf links liggen

De oplossing

ik wil graag dat al moet ik wat bij betalen dit opgelost wordt en ze mij op glasvezel aansluiten meer niet

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Turnhout,

    Wij hebben de melding doorgezet naar de betreffende afdeling. Indien er meer informatie bekend is informeren wij u hier over.

    Wij houden dit dossier in behandeling.
  2. Auteur
    Erik
    Datum
    Het is ongehoord ik wordt nu weer verzocht om de helpdesk te bellen na dat de monteur 2 minuten binnen was geweest en zei hier kan ik niks mee ik reken er dan ook niets voor omdat ik u niet kan helpen, tot mijn grote verbazing krijg ik een factuur incl monteurs kosten en het verzoek toch maar de helpdesk te bellen deze stelt voor een monteur te sturen ik heb nu weer Vodafone aan laten sluiten en moet nu twee jaar Fiber betalen voor iets wat ze niet kunnen leveren ik vraag me af wat een firma
  3. Auteur
    Erik
    Datum
    Vreemd ik heb niets afgesloten het is nog steeds niet op gelost, ik krijg een mail dat ze het in overweging nemen om alles op glasvezel op te zetten maar er is nog niets gebeurt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen