Klacht Fiber Nederland: Verkooppraatje Fiber klopt niet... En al twee weken geen telefoon...

Goeie verkoper aan huis:
Eindelijk van onze ISDN af, betere kwaliteit tv, véél sneller internet, een opnamekastje en goedkoper dan onze oude abonnementen. En ook fijn: de mailadressen zijn gewoon te migreren dus dan ga je er als leek toch vanuit dat je deze kunt houden. (Noodzakelijk bij een bedrijf aan huis) De telefoonnummers moesten nog even geporteerd moesten worden na de aansluiting maar dat zou één tot twee dagen duren.
Helaas 1: de mailadressen waren niet te behouden waardoor we over moesten naar een outlook account. Helaas 2: Casema stuurt na het vervallen van het account maar twee weken mail door waarna het rigoureus en zonder waarschuwing stopt. Helaas 3: We zijn al twee weken telefonisch niet te bereiken.
Dus al met al zijn we via mail en telefoon al weken onbereikbaar. Dit kost mijn bedrijf flink geld.

Wanneer ik had geweten dat de verkoper onjuiste informatie gaf was ik nooit met Fiber in zee gegaan. De servicemedewerkster zegt me morgen te bellen als er nieuws is over de telefoonaansluiting. Mocht er maandag nog geen verbinding zijn dan wil ik het contract stopzetten en kan de boel opgehaald worden. (Overigens schandalig dat Fiber wel de volledige incasso uitvoert voordat alles loopt)
Wanneer dit nog langer duurt ga ik ook bij andere instanties een klacht melden en zal dan ook overwegen een eis tot schadevergoeding in te dienen.

Fiber Nederland
    Beste mevrouw Verhoeven,Bent u inmiddels gebeld door een van onze klantenservice medewerkers? En nog belangrijker, heeft u verbinding?Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Hallo Tom,Nog niet gebeld (op mijn gsm) en nog steeds geen telefoon. Mvg,
    Fiber Nederland
    Beste mevrouw Verhoeven,Dat is zeer vervelend. Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat u vandaag gebeld wordt op uw mobiele nummer. Kunt u uw mobiele nummer voor de zekerheid nogmaals geven, zodat ik zeker weet dat we u kunnen bereiken?Met vriendelijke groet,
    Annet
    Hallo Tom,Mijn nummer is 06-38190320. Mocht ik niet op kunnen nemen dan eventueel een rechtstreeks nummer achterlaten zodat ik kan terugbellen.
    Overigens staan mijn twee vaste telefoontoestellen nu te knipperen dus misschien gebeurt er iets?
    Fiber Nederland
    Beste mevrouw Verhoeven,Dank voor uw nummer. Ook het knipperen van uw vaste toestellen zal ik melden bij de klantenservice. Wellicht zijn ze er -as we speak- mee bezig.Met vriendelijke groet,
    Annet
    Uitbellen is nu ook niet meer mogelijk.... Het wordt er niet echt beter op zo.
    Fiber Nederland
    Beste mevrouw Verhoeven,Dat is inderdaad erg vervelend. Ik zal onze techneut gelijk vragen of hij kan zien wat er op uw lijn aan de hand is.Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
    Beste mevrouw Verhoeven,U heeft een ISDN bundel voor 4 nummers. We hebben met een portering 2 nummers uit de bundel gehaald en dat is iets dat we eigenlijk niet doen, maar we willen graag dat u tevreden bent. Mijn techneut zegt dat u dinsdag a.s. in alle waarschijnlijkheid weer kunt bellen. Ik wens u natuurlijk een fijn weekend toe.Met vriendelijke groet,
    Annet
    Dan wacht ik tot dinsdagmiddag en beslis dan of en welke stappen ik onderneem. De verkoper aan huis hebben we trouwens op de hoogte gebracht van de ISDN centrale en hij wist te vertellen dat we hiervan twee nummers konden porteren en dat de andere twee zouden vervallen. Het lijkt me verstandig om de verkopers eens op te leiden voordat ze de straat op gaan.
    Maar ik wacht weer vier dagen af. En verdiep me ondertussen in onze rechten en mogelijkheden .
    Goedemorgen,
    Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen. Als het goed is kunnen we vandaag weer gebeld worden. We zijn momenteel 2,5 week telefonisch niet bereikbaar en tevens is ons oude mailadres afgesloten waardoor we dus totaal onbereikbaar zijn voor bijna al onze contacten. De verkoper aan huis heeft valse informatie gegeven waardoor we met Fiber in zee zijn gegaan. Dus ik wil graag even weten hoe het ervoor staat.
    Hallo Tom,
    De telefoon doet het eindelijk, dus de monteur heeft het voor elkaar gekregen. We hebben zojuist een online klacht bij Fiber zelf ingediend want we hebben hierdoor naast stress ook financiële schade opgelopen.
    Deze toestand had voorkomen kunnen worden door een goed opgeleide colporteur die precies weet wat kan en niet kan. Dhr. Randy Keijzer die hier aan de deur kwam verkopen heeft echt foutieve informatie gegeven. Anders hadden we nooit een contract getekend.
    Fiber Nederland
    Beste mevrouw Verhoeven,Goed om te horen dat uw telefoonlijn weer functioneert. Ik zal uw online klacht even oppakken en kijken hoe we dit naar tevredenheid kunnen afronden. Hoe heeft u de online klacht gemeld? Via de chatfunctie op de website of MyFiber?Wij nemen de klachten over onze adviseurs uiterst serieus en er zal navraag gedaan worden en indien nodig passende maatregelen genomen worden betreffende Dhr. Keijzer.Met vriendelijke groet,
    Tom van der Linden - Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?