Klacht Fiber Nederland: Verkopen aan onwetende bejaarden

F. Masselink

Op 05022016 was een verkoper van Fyber.NL bij mijn moeder van 86 jaar. Mijn moeder weet het niet meer. Ze gebruikt geen internet, geen e-mail en maximaal 10 zenders op haar TV. Ik heb telefonisch gevraagd om een contract, maar de medewerker van Fyber.nl kon dit niet opsturen. Via klantenservice heb ik om gevraagd om het getekende contract. Dat is opgestuurd. Zij zit er dus aan vast lijkt het. In de bedenktijd heb ik bij haar thuis geen doorslag van het contract aangetroffen. Zo wel, had de aansluiting kunnen voorkomen. Ik erger mij aan de verkooppraktijken van Fyber.nl omdat zij contracten afsluiten met argeloze bejaarden.
Dan volgt een brief met de datum van installatie met verzoek om de ruimtes vrij te maken. Ik heb twee keer gemaild dat mijn moeder van 86 niet weet waar de monteur moet zijn en fysiek niet in staat is spullen te verplaatsen. Ik wil de extra kosten niet dragen. Ik hoop dat er een mogelijkheid is om onder dit contract uit te komen.
Groet, F. Masselink

Ontbinden van het contract en kosteloos herstellen van het voorgaande contract met Ziggo.
Geen kosten voor installatie indien de monteur extra werkzaamheden moet verrichten.

Fiber Nederland
    Geachte heer Masselink,

Wij zien in het dossier dat de klacht inmiddels is behandeld. Wij sluiten dan hier ook de klacht.

Mocht u nog vragen hebben horen wij dit graag

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?