Opgelost door Fiber Nederland: verzaken afspraak

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 40686
Gebruiker
kffaber
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ben in september over gestapt naar fype.
Verkoper aan de deur melde dat alles zo over kon aangezien ik al glasvezel had
Nu kreeg ik een telefoontje van fype dat het iets langer duurde
Vervolgens weer telefoontje dan ik de diest bij Vodafone moest opzeggen
Dit is gebeurt op 15 oktober 2013
Nu 16 november 2013 hebben we niks meer geen intetnet televisie of telefoon
Aangezien ik dagelijks internet nodig heb om mijn werk te kunnen doen bezig eigen bedrijf aan het opzetten. Heb fype gebeld kreeg eerst te horen dat ik maar wat met Vodafone moest regelen dat het wat sneller zou verlopen ik zei hoezo ik moest opzeggen en niks meer antwoord van hun ja maar u herft inieder geval geen dienst tot eind volgende week of over de lijn hebben vrij gegeven ik terug gebeld en krijg nu als antwoord u heeft zelf opgezegd en zo doende is het uw eigen schuld en kan wel 6 weken duren niet acceptabel

De oplossing

Direct verbinding en een vergoeding van hun kant

8 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer Faber, wij hebben uw klacht in behandeling. Wij hebben de netwerkbeheerder opdracht gegeven zo snel mogelijk met u een afspraak te maken om de lijn op te leveren.
    Met vriendelijke groet,Annie van Vliet
    Fype Klantenservice
  2. Auteur
    kffaber
    Datum
    Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad en medere malen belooft worden dat er iemand van de leidinggevende contact zal opnemen ivm deze klacht en het nu 1, 5 week zonder tv telefoon en Internet te zitten altijd maar naar hotspots in de stad te moeten om miin zaakjes te regelen ben ik het een klein beetje zat ik verwacht dan ook een compensatie van u hier voor bv gratis hbo
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Faber,
    Op uw MyFype zult u bericht vinden over de compensaties die we u bieden. De lijn is per 27-11 opgeleverd, er is getracht contact te krijgen, onze vraag is of u het doe het zelf pakket al heeft aangesloten?
    Vriendelijke groet,
    Fype
  4. Auteur
    kffaber
    Datum
    Er is een reactie niet van de directe mar die hebben niet het lef om een telefoontje te plegen ze hebben op myfype een reactie gegeven
    25 euro tegoed en 2 maanden gratis hbo maar dit zit al in het pakket dus wat voor bedrijfsvoering ze hebben weet ik niet maar klanten tegemoet komen met klanten kunnen ze niet oplossen
    Ik vijdt het dan maar ook een hele teleurstelling van een bedrijf metdeze omvang dat zze alleen aan hun eigen kunnen en willen denken
  5. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste meneer Faber, we nemen uw klachten en verzoeken degelijk serieus, we hebben dit ook op uw verzoek aan gezet en u gevraagd of u na deze gratis periode nog steeds hier gebruik van wilt maken, indien u dit wenst kunnen we dit voor u in orde maken. Vriendelijke groet Fype
  6. Auteur
    kffaber
    Datum
    U heeft nog niets gedaan in mijn overeenkomst staat 2 maanden gratis en niet can als u dit wilt en ala het voorstel van gratis hbo voor langere periode dan ok maar ga nuet zeggen dat wij hebben daar dit op uw verzoek gedaan als dit in het contract staat
  7. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Faber,
    Wij willen u bedanken voor het goede gesprek. Uw compensaties zijn in het systeem gezet en wij hebben een brief naar u verstuurd.
    Vriendelijke groet,
    Fype
  8. Auteur
    kffaber
    Datum
    Na lang wachten toch een oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kffaber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen