Klacht Fiber Nederland: Voorgelogen,misleidende informatie

Goedemorgen
Ik heb een klacht over Fiber
Het bedrijf heeft misleidende informatie gegeven betreft glasvezel.
Telfort zou stoppen met analoog signaal,dit is pertinent niet waar en bevestigd door Telfort.
Dit werd echter geconstateerd na de verlopen annuleringstermijn.
Na veel correspondentie is mijn contract ontbonden,echter ze vragen wel geld ervoor.
Die heb betaald onder protest,
conclusie een bedrijf mag zich schuldig maken aan leugens,
Via incassobedrijf een bezwaar ingediend maar het wordt alleen gerept over het verlopen annuleringstermijn,
Als ik dit niet eerder weet kan ik toch ook niet binnen de tijd annuleren?

Ik wil mijn geld terug inclusief schadevergoeding excuusbrief van Fiber

Fiber Nederland
    Geachte heer Herms,Na het afsluiten van de overeenkomst had u 7 dagen bedenktijd om de order kosteloos te kunnen annuleren. Wij hebben u hier oa in onze bevestigingsbrief op geattendeerd samen met de vraag de gemaakte afspraken goed te controleren. Hier heeft u geen gebruik van gemaakt. Anderhalve maand later meldt u ons dat u de overeenkomst wilt ontbinden. Op dat moment hebben we de levering al in gang gezet en zijn er aanzienlijke kosten gemaakt. Toch hebben wij de overeenkomst ontbonden en heeft u alleen de aansluitkosten aan ons te hoeven voldaan. Dit is een fractie van de werkelijk gemaakte kosten.Wij zijn van mening heel coulant te hebben gehandeld en zien dan ook geen grond voor een schadevergoeding.MVG,Barbara de Bont
    johan
    geachte heer mevrouw,Wat mij het meest tegenstaat is dat u mij onjuist informeert!
    U medewerkers liegen betreft het stopzetten van het desbetreffende signaal van een andere provider.Eerlijkheid daar gaat het om!
    Ik wist het niet eerder dat dit niet het geval was en ik houd niet van oneerlijk zakendoen. Als u eerlijk was geweest had dit helemaal niet gehoeven!
    Wees gewoon eerlijk dat had ik zaken gedaan!hoogachtend,A.J.Herms
    Fiber Nederland
    Beste heer Herms,Wij kunnen helaas niet controleren wat er wel en niet is gezegd tijdens het gesprek. Nogmaals wij hebben het contract inmiddels ontbonden en zijn van mening hiermee heel coulant te hebben gehandeld.MVG,
    Barbara
    johan
    Geachte heer mevrouw,Dus iedereen mag gewoon liegen en bedriegen als het contract maar wordt binnengehaald!
    Ik hier 4 getuigen dit dit kunnen beamen dat uw personeel gewoon staat te liegen ik houd u hiervoor verantwoordelijk.
    Ik vind dit absoluut geen oplossing,dus kom niet met coulant,coulant is als u mij excuus aanbied en geld terugstort!
    Eerljjkheid daar gaat het om maar dat kent u blijkbaar niet!
    Misschien moet ik andere stappen ondernemen dit is puur bedrog!
    hoogachtend
    Herms
    Fiber Nederland
    Beste meneer Herms,U geeft aan dat er onwaarheden zijn gezegd tijdens het verkoopgesprek. Wij kunnen dat niet controleren. U heeft een overeenkomst en een seperate checklist bij ons ondertekend. In de laatste geeft u aan op de hoogte te zijn zelf het contract met de huidige leveranciers op te zeggen. Daarbij hebben wij alles nog eens schriftelijk aan u bevestigd met de vraag alle afspraken goed te controleren en u duidelijk gewezen op de bedenk en opzegtermijn bij ons. Het is duidelijk dat wij een andere zienswijze hebben in deze. Het heeft ook in onze weinig zin om hier nog veel langer en verder over in discussie te gaan. Wij hebben de overeenkomst reeds ontbonden ondanks het feit dat deze bindend was en wij volledig in ons recht hadden gestaan wanneer wij u hier aan hadden gehouden. U bent uiteraard vrij uw situatie juridisch te laten checken in deze maar wij zullen dit gesprek hier op dit medium nu verder stoppen.We vinden het jammer dat we niet tot wederzijdse tevredenheid hebben kunnen komen.Met vriendelijke groet,
    Barbara de Bont
    geachte mevrouw,
    Het klopt inderdaad dat er onwaarheden zijn gezegd,en dat stond niet op uw checklist,u verschuilt zich elke keer achter iet s anders.
    U liegt mensen voor, maakt misbruik ervan , en ik ben niet de enige er zijn meer mensen die dit beamen.Eerlijkheid komt dus niet voor in uw bedrijf,als zoiets gebeurt moet er in ieder geval een excuusbrief, schadevergoeding en ontslag aan diegene die leugens verspreid! Ik laat het hierbij niet bij zitten! !
    johan
    Fiber blijft zich verschuilen terwijl ze weten dat ze fout zitten.
    Maar doen geen moeite om het op te lossen.
    Zeer teleurgesteld!!

johan

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?