Klacht Fiber Nederland: voorgelogen door verkoper

sharyara

ik ben een twee jarig contract aangegaan tijdens een verkoop gesprek aan huis.
er is mij verteld tijdens dat gesprek dat ik vele malen goedkoper uit zou zijn als bij online en digitenne.er zou bekabeling gratis worden aangelegd bij twee jarig contract.ik kon digitenne opzeggen werd mij verteld.ik zou digitale tv ontvangst hebben..vele malen beter als bij online...helaas absoluut niet het geval.de ontvangst is zo slecht dat ik blij ben nog even online te kunnen ontvangen.de bekabeling naar boven is ook niet aangelegd..ja daar kon ik voor betalen aan de monteur???dus digitenne draait nog steeds boven.wifi ontvangst boven is dramatisch..ook dat zou vele malen beter zijn.
daarnaast zou er eenmalig 49.95 in rekening worden gebracht door de glsavzelaansluiter...maar ik moet nu ook nog 49,- aan fiber betalen voor aansluiten??zou gratis zijn toch volgens de verkoper..al met al voel ik me als bijstandsmoeder flink genaaid!!

of een hele goede oplossing of contract ontbinding op korte termijn.zodat ik een andere provider kan zoeken

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?