Klacht Fiber Nederland: voorgelogen door verkoper

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46652
Gebruiker
Dino
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We zijn door een verkoper bezocht en hij beloofde dat alles het zelfde bleef als bij kpn. Dus geen kabels door huis, digitale tv voor drie t.v's. Alles zou aangesloten worden door een monteur (hoefde niet op de bon te staan, werd wel geregeld) spotify voor 5 euro. Dit alles voor 50 euro.

Deze week aangesloten, Geen monteur. Geen digitale TV, kan wel maar kost 20 Euro p/m. meer. TV niet draadloos, gewoon de coax weer door het hele huis trekken. Geen spotify leverbaar door Fype. etc.

Gelijk Fype opgezegd, ze komen nu met een afkoop voorstel? gewoon weer naar KPN.

De oplossing

gelijk ontbinding van het contract, voor een rechtvaardige vergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Dino
    Datum
    Nog steeds geen normaal gesprek kunnen voeren over de afhandeling van de klacht. Er word een barrière opgeworpen door de klantenservice, maar word steeds niet terug gebelt. Een oplossing leek dichtbij, maar dan doen ze weer een stap terug.Ik ben nog afhankelijk van hun coulance, dus wat ik echt voel kan ik beter niet verwoorden. Maar ik kan ze geen voldoende geven voor de manier waarop ze met een klacht omgaan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dino
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry